Sabtu, November 01, 2008

Jenjalan je cuci mata..release tension...

Byk gak amik gambar...cerita kat gambarlah...



masa ni kira satu hukuman..dia ada buat salah...aku hukum dia kene dok dlm tandas pasal baju dia dah kotor..sementara tu aku masak..tujuan supaya dia tak merayap ke tempat lain dan kotorkan tempat lain hehe...


dia mmg suke dpt main air tu...


tak bangun2 tau..tak penat kaki plak tu...kira dia dok dlm tu aku habis masak satu lauk ler..


tengok kesian sbb dia ikut arahan aku...nak tau sbb apa dia ikut arahan...sbb aku tunjuk rotan hehe..


hari yg sama lepas dia mandi...kene hukum lagi...





muka toye kene hukum...pasal dia sepahkan mainan hehe...


ikut ayah solat





















ni pehal lak nie..sibuk je...sempat plak peace tu...














aksi dua beradik


























ni makan kat McD nymmmm...











macam ngeri je tengok muke hehe...buruk bebeno...


haus..haus...





tak sentuh lagi pasal tgh lapau...


kat dataran pahlawan..kira ala ala KLCC lah kat melaka nie hehe...


dah pecah2 tu mesti keje budak2 yg mcm anak aku hehe..tp aku garang tak kasi anak2 dekat kat situ huhu..


aku saje belikan budak2 benda ni hah..supaya aku leh kesan dia kalau hilang sbb aku tak cukup tgn nak pegang diorg..tp mengganggu pandangan betul bila dlm kete pasal belon ni pakai gas hidrogen tu ek yg naik ke atas je tu...so bape kali aku tolak pun degil yg amat belon nie...akhirnya aku impit benang dia dgn beg aku..dapatlah aku snap gambar sementara tunggu lampu isyarat hah...punye ler menyibuk belon ni...rasa nak buang je hehe...tp mahal wooo...satu RM 6 tau..beli dua ranap RM 12 tp takpe pasal pakai duit raye diaorg hehehe....

























korang mesti tertanya2 apsal aku dok beriya nak beli gak hehe..pasal masa kecik2 dulu aku tak berkesempatan nak beli...aku tak nak anak2 aku kebulor nak beli brg mcm aku kecik2 dulu hehe...dlm erti kata lain..aku yg suke sebenarnye benda ni hehehe...


tgklah..ni dak adik punye keje..abis dulang aku dia buat mainan...


Zikry pun main dulang tu gak...ada yg kene rotan gak ni kang...


ni mainan kat McD yg free tu..aku ske betul tgk hehe....


dapat dua tp dak adik punye ntah mana ntah...


ketapi tut tut kece kece..

Habis dah cerita pasal jenjalan cuci mata ni hah..sebenarnye kuar ni g Carre4..beli susu dgn huggies..boleh tahan harga dia...
dah terlanjur ke sana..jenjalan ler kan...tp selalunye jenjalan tu mesti ada yg tersangkut huhuhu...

Ok..tq kerana sudi membuang masa baca blog aku yg byk gambar ni hehe...tq ye...
(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

farinajaafar berkata...

lololo..cian kat adik zarfan kene hukum leh mak..erm..lain kali klu mak hukum gtw akak erk..kak tlg tgk..heee..ops..maaf kak nrina..

ngeee..rajinnya adik2 ni solat ikut ayah dia..bgs2..melentur buluh biar dr rebungnya..heee..

comel la zikry dan zarfan ni..klu jmpa rasa nak cubit2 je pp diorg ni..byk ngat telatahnya..mst kak nrina xsunyi kan..hehehe

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

hmm..mmg tak sunyi dibuatnye..tu yg boleh nangis berhari2 bila diorg takde tu...sbb masa tu diorg ikut ayah dia balik kg..tinggal akak sorg2 kat rumah sbb tgh sakit...dah ler sakit...sedih je plak hmm...

masa tu pk takpelah diorg buat nakal asalkan sentiasa ada di sisi...

Hatiku...