Sabtu, November 22, 2008

Mari Lihat Awan...

Saje je nie...

Gambar di ambil semasa dlm perjalanan dari rumah aku nak ke rumah mak...so dah ler panas..aku malas nak bawa laju...abih tu suke sgt tengok awan...so ape lagi keluarkan senjata dan tembak ler hah yg mana ada...

Aku mmg suke awan..teruja je klu tengok..

Ingat lagi masa di tingkatan 2..ada cikgu puji hasil kerja aku kat buku sbb awan ni ler...ada belajar tentang rupe bentuk awan dan aku lakar dgn sungguh cantik sampai dapat pujian satu kelas hehe...bangga kembang idung masa kene puji...nge nge nge...

Yg dengki kat aku dlm kelas tu biasalah..mesti buat muncung sepanjang 1 meter hehehe...
























































punyelah cerah dan cantik tadi kan..tibe je kat air port Batu Berendam yg tengah dlm pembikinan ni..dah mendung lak...

















Selalu aku hanya leh ucap subhanallah je..kali ni tembak plak hehe...

Ok...abislah cerita di kala bosan...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh


5 ulasan:

Tirana berkata...

Adoi..Nrina..hari ni jadi pemuja awan pulak ke?hehehe

su berkata...

salah satu kegemaran su amik gmbr awan! cantek sgtkan!

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
hehe..ape leh buat..tangan ni asyik nak amik gambar je hehe...

su:
samalah kita...give me 5 ehehe...

Unknown berkata...

Subhanallah..canteknye awann... Jm pun suke tangap gambo awan..tp gune henpon cap ayam je..tak cantek mane gambo tuh..huhu

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

jm:
takpelah asalkan dapat amik hehe..dulu masa akak naik kapal terbang amik gambar awan je dr kapal terbang..tp masa tu pakai kemera filem...kene jimat..

Hatiku...