Ahad, November 23, 2008

Sedap Tak Terkira(sampahnye) hehehe...

Ingat lagi kuih raya haji aku tu hehehe...

So hari ni aku menambahkan berat badan aku..bersantai makan sambil tengok tv...

Nampak mcm Zikry yg makan byk kan..sebenarnya yg byk menimbun tu...aku yang makan muahahaha...

Cara aku makan tak sama dgn Zikry..dia suka makan terus..masuk mulut..cara aku...aku suka amik satu2 cornflaks tu...barulah terasa nikmatnye menikmati hidangan enak ini tanpa ada sisa pun yg tertinggal..hehehe...

Korang jangan jeles ok...nak?..buat sendiri muahahahaha...

Zarfan masa ni tido so dia sudah ketinggalan dan kerugian kerana tak dapat menikmati bersama mamanye yg dasyat ini hehehe...

tu sampah tu...


sedang menikmati...


masuk mulut terus...


ni aku nak makan...kopek satu satu..sedapppp....


amik lagi...


dgn bangga tunjuk kuih kegemaran dia tu...hehe..kegemaran aku gak...


sudah semakin kurang nampaknye...yg byk hanya sampah je...


sebenarnye ada 3 lapisan..tinggal 1setengah...lepas tu disebabkan aku ni tak nak membazir..aku habiskan baki yg tertinggal kat atas tu..so yg lebih tu leh letak bekas kecik sikit...



Hari ni aktiviti...lepas masak lauk tengahari..aku g hantar lauk kat mak...

Mak plak ada rumah abg kat Bukit Rambai..jarak dia same je dgn rumah mak...takpelah..asalkan dia nak duduk rumah anak2 oklah..aku lega sikit sbb dah tentu makan minum, ubat semua terjaga...baba pun dapat rehat kat rumah...

Hubby balik hari ni...dia tengah bz asingkan kain org tempah kat rumah kawan dia...

Nanti tunggu aku upload kain baru kat znrinacollection ye...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh


6 ulasan:

Tirana berkata...

Alamak Rina..bagi sini sikit kuih tu..sedap sangat nampak.

Shada berkata...

makan cornflakes nie, makin lama makan makin sedap...last-last tak sedar dah tinggal sikit...hihihi

atie berkata...

mak iaaih...sedapnyer..kita pun nak wat gak la..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
boleh..meh datang amik hehehe...

shais:
eh betullah mana tau hehehe...

atie:
uih mmg best tak terkira sampahnye hehehe...

.:dura:. berkata...

nak resepi bleh x??
tgk jer x tahan la... mesti nak bt..
resepi plz...;D

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

dudu:
cari kat bawah..ade ler...

Hatiku...