Rabu, November 26, 2008

Lawak baba...







Korang nak tau ape kisah benda nie hehe...

Masa adik beradik aku ngemas rumah hari tu..aku takdelah sbb balik kg..so diorg terjumpa benda nie...

Baba aku cakaplah..itu berus gigi mak kau tu...berus gigi bercabang..camne ntah dia bleh beli berus gigi camtu..dah takde berus gigi lain agaknye...

Aku dengar ape lagi..terus gelak nak tergolek2 kat lantai...

Aku cakaplah ini bukan berus gigilah baba...ini berus tupperware...untuk berus kat brg tupperware terutama penutup bekas sbb ada lubang..itu ler gune yg bercabang tu hehehe...

Sebenarnya benda ni aku cari punyelah lama..kira sejak aku jadi ahli tupperware tahun 2004..Zikry baru lahir...aku suruh mak simpan pastuh bila nak gune aku carilah tak jumpe..sampailah aku pindah...akhirnye jumpe balik..alhamdulillah...ehehe...

Tapi tiap kali aku tengok berus tu aku mesti teringat kata2 baba tentang berus tu..mesti aku tergelak balik hehehehe....

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

9 ulasan:

Tirana berkata...

Hehehehe...kak tirana pun ingat berus gigi...special punya berus gigi..hahahaha

Tie berkata...

Hi hi..macam berus gigi biasa..ingat trend baru!! Tapi boleh guna utk berus gigi kan?? Mudah nak sental kat tempat2 tersembunyi tuh! He he...

Shada berkata...

macam berus gigi...kalo betul la..agak-agak laku ker....

Atiqah Adnan berkata...

berus tupperware? ade gak ea.. baru tau... hihi~ klu tiqa pun cakap tu berus gigi kak..

julietchun berkata...

Kalo ko wat teka teki sure takde yg dpt jwb.

Suzi berkata...

baru ku tahu ada berus khas utk tupperware...hihihi

Sasha berkata...

macam2 ler si Nrina ni... apa2 aje...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
laa..ramai rupenye berpkran cam baba kahkahkah...

kak tie:
hahaha...berus tu lebih besar dari biasa..klu mulut besar muat kot hehehe...

shais:
mana bleh sbb ada cabang kat atas tu...kang terjolok tekak lak hehehe...

atiqah:
hahaha...akak beli tupperware masa tu dapat free...akak pun tak sangka ada berus camtu..tp cam bagus..lum gune pun lagi pasal baru jumpe hehe...

julietchun:
ha'ah kan..nyesal lak tak buat teka teki..ingat semua dah tau dah hehehe...

suzi:
iye ke..laa...ni mesti bukan ahli tupperware..nak beli tupperware? hehe..

sasha:
hehehe...saje buat lawak hehe...

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh.. lawak la.. mula2 ingatkan berus gigi juga tadi..rupanya berus lain..

Hatiku...