Sabtu, November 29, 2008

Bz semula..


Salam kengkawan semua..

Lama lak rasa tak menjengah blog pasal hari Khamis balik kampung..Jumaat balik..malam tu jugak g tengok mak kat spital..baru masuk petang semalam.

Aku sedih ni..mak makin teruk..dia dah macam putus asa untuk hidup..kitorg hanya leh bagi semangat je..nak tak nak diri dia sendiri kene kuat...

Malam tadi jaga sampai pukul 3 pagi..Kakak ipar ada tunggu sana sampai pagi..aku disebabkan tak plan so hanya kejap jelah..itupun aku rasa tak nak balik sbb tak nak mak kecik ati tapi dia sendiri yg suruh sbb dia teringatkan anak2 aku kat rumah...alhamdulillah..dia masih dapat fikirkan masalah aku...

Zarfan masa aku tinggalkan dia kat rumah..hubby bitau nangis mcm nak pengsan kat tepi pintu..hehe mana penah aku tinggalkan dia..lagi kecik muka nilah yg jaga..lainlah si abangnye..tak heran sgt kat aku selagi ayah dia ada...

Oklah..aku mungkin tak berkesempatan untuk update apatah lagi melawat blog kengkawan..pada yg selalu datang sini..jengah2 baca cerita aku..terima kasih byk2..jasamu kukenang hehe...

Pada yg kene tag tu..yang dah jawab..terima kasih..pada yg lum jawab..selamat menjawab ye hehe...

Jumpe lagi...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

13 ulasan:

Hasra_Razali berkata...

Wahh tergelak besar akak ek tgk TAG akak yg saya jawab..hehehe....lain kali kalau nk tag tak mo 'hatrik' lagi ek..satu2 la..:-)

apa2pn...hasra doakan mak akak dikuatkan semangat dan cepat sembuh..amiin...:p

Suzi berkata...

semoga nrina dan keluarga tabah hadapi dugaan yg mak sakit sekarang...semoga dia terus kuat semangat dan kembali sembuh...
byk2lah berdoa....kerana Allah sahaja yg berkuasa ke atas segalanya...

julietchun berkata...

Sabar dan tabahlah.Doakan yg terbaik utk mak.

Tirana berkata...

Mudah-mudahan mak rina cepat sembuh!

Tie berkata...

Nrina, orang tua ni perangainya mcm budak2 juga. Nak dimanjakan. Nanti bila nrina dtg jumpa mak tu, sentuhlah dia, gosok tubuhnya, belai dan urut manja.

Sambil tu, katakan pdnya yang dia begitu penting dan berharga buat nrina. Mungkin semangatnya akan kembali. Kalau nrina dah buat sebelum ini, buatlah lagi, hingga dia yakin dan ceria semula....

UnGu VioLet berkata...

mar doakan mak akak cepat sembuh.. amin!

atie berkata...

Saba ye Nrina...hadapilah dengan hati yang tabah utk bagi kekuatan pada mak dan nrina juga.

Oh ya akak ada Tag n award utk Nrina k...tapi kalau takde masa atau dah buat its ok dik

UnGu VioLet berkata...

akak, ade tag untuk akak la.. datang yer kat blog mar.. ambik n buat yer!! slm cyg slalu dr mar utk akak mar cyg...

SaDi berkata...

Semoga sentiasa ditabahkan hati... :)

@LiYaNNuaR ツ berkata...

moga cepat sembuh, amin!
hadapi dgn tenang yek...

Tanpa Nama berkata...

tabahkan hati... & semoga ibu Rina cepat sembuh... amin

Demo jerr berkata...

sedih baca post nie. moga² cepat sembuh.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

terima kasih semua...

mak ada kat rumah saya skrg so saya jaga buat masa ni...cerita ada byk tapi tak sempat lagi nak bercerita sbb bz hehehe...

terima kasih kepada yg tak lupakan blog saya...love u all...

Hatiku...