Rabu, November 26, 2008

Pagi Yang Gelap...

Malam tadi..tengah aku tengok Amazing Race yang aku tengok separuh je hari tu..masa ni ida nerina tu dapat no 1, camne lak dia leh dapat no 3 ek..itu yg nak tengok tu..

hubby baru balik dari hantar kain kat ejen..

Pastuh dia panggil aku..

mama sini jap..

ape..cakap jelah..(dgn malasnye sambil mata tengok lagi tv..)

sinilah..

ha..nape? (dgn garangnye hehe..taklah..)

Jom g kuar minum...

Haa..kul bape nie?

Jomlah..

Hmm..iyelah...

So bergeraklah kitorg anak beranak g minum kat kedai yg bukak pagi ginie..

So sempat lagi posing dlm kete sementara tunggu aku bersiap...

sebenarnye ini adalah kali kedua aku dan anak2 dapat merasa naik kete ni...


Plastik tak bukak lagi tu..padahal dah bawak sampai Kelantan...
aku tanya apsal tak bukak lagi ni..hubby cakap..biarlah..


makan roti canai..dok tambah lagi lemak aku memalam ni...





yg ni mmg tak kenal erti kenyang...


Konon nak kreatif ketip tapi hampeh je gambar zikry tu...


hubby aku ni letih tapi utk senangkan hati zikry yg dok tanya nak naik kete besau..so ikutkan jelah tu..





aku hehe...


bersama air aku..


ni roti bakar..


eh air aku lagik hehe...


dlm kete nak balik..nampak jam kul bape..tepat kul 1.00am


itu loket mmg ada setiap kereta...trademark hehe..aku beli bukan utk aku tapi utk kete je hehe..



Inila cerita mlm tadi..sudahnye aku pun tak tau lagi kesudahan TARA tu..agaknye ada lagi tak ulangan hehe...

Balik je tengok CSI NY lak..hmm..aku dah ngantuk giler bersama lemak yg dah terkumpul dlm badan nie...ape lagi berkeroh jelah hehehe kroohhhhhh.....si Zikry ler yg tutup tv..tutup lampu..atas arahan aku hehe...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

6 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

keta baru.. harus la.. belum buka plastik kan..

Tirana berkata...

Laaaa hai..rajinnya keluar makan malam-malam..hehehe...memang sah tambah lemak..hahahaha..tak pa..rina muda lagi..

@LiYaNNuaR ツ berkata...

stuju dgn CuteMiut78 itewww.. hehehe... ape plat??? no?? hehehe...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

cutemiut:
hehe..malu sebenarnya sbb nampak plastik..tapi luar kete dah kotor mcm sebulan dah...

kak tirana:
itulah..dah hubby ajak..asyik kuar dgn kawan je..dia kuar dgn anak bini lak hehe..

@LiYaNNuaR:
no...rahsia hehehe...

Atiqah Adnan berkata...

eheeh... macam ku kenal aja ini tempat sis.. kat rafi bistro ke..? eheh.. sorry klu salah.. tp seakan2 laa...:D

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

atiqah:
tak ah..kat Pinang Besar..sebelum ni penah gi gak kat sana..ada kat entry masa raya tu...
kira ni kali kedua kitorg makan pagi kat sana tapi lepas makan tido hehe...

Hatiku...