Sabtu, November 15, 2008

Bilik Baru

Bilik je baru..rumah lama jugak hehe...

Bukan ape..dah lama aku nak ubah kedudukan katil..org kata katil klu ngadap pintu tak elok..so aku nak pusingkan ngadap dinding..lagipun mudah utk aku tukar cadar...sebelum ni nak tukar cadar rasa cam aku lari satu taman..penat sbb katil kat dinding..mana nak angkat tilam sedangkan aku dok atas tilam..huhu..serik..klu tak bengkak tgn tak sah bila tukar cadar...

Sebelum ni kepala katil kat langsir..so nak selak langsir pun susah..tertutup je dapat bukak sebelah..so skrg lega sikit...

Dah tu plak punyelah byk mainan yg anak2 baling kat bawah katil..sbb ada ruang utk langsir..jgn kata mainan..taik tikus pun banyak giler bawah katil tu..ntah mana datang ntah...

So bila dah kemas ni aku sungguh puas hati...aku buat sorang je..nak harapkan hubby tolong..sampai tahun depan pun belum tentu ada masa...aku gagahkan diri jugak alihkan almari..katil..tilam yg berat giler tu...semua sendiri..aku sendiri pun tak caya tp itulah hakikatnye...

Ok...tengok gambar jelah...




amik gambar dah malam...tadi siang masih lum siap hehe...





Zarfan sibuk ngemas brg atas meja tu...








hasil yg aku sungguh puas hati...tercapai gak hajat nak alihkan walaupun pinggang aku ni dah nak patah dah rasanye...


Masa ni leh ler tunjuk gambar sbb lum tido lagi..sebenarnya byk lagi bantal nak letak kat tilam tu..hehehe...

Happy sgt rasa bila dah siap...fuhh..penat..nak rehat..

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh



4 ulasan:

Tie berkata...

Amboi...rajin betul pindah2 katil ni , ekk... Kak tie dah lama tak buat tu. Ni kes sakit pinggang dok angkat pasu ke hulu ke hilir. Rasa serik lak. Perasan masih muda lagi, kot. He he..

Tu dah kemas molek memang seronok dapat landing. Kak tie tido tak guna selimut. Sejak terlebih lemak ni, selimut dah tak popular lagik. Hi hi..

@LiYaNNuaR ツ berkata...

wah... wah... wahhh.. ubah fengsuii ekkk... mana tahu kot2 ada rezeki lepas nih... ekekeke... dlm sebulan berapa kali tukau cadar berapa kali ek... ngeh ngeh ngeh... sgt rajin lah... tabik spriingggg... toi... toiiiii..toiiii

pssst... pernah jugak dengar... kaki katil tak elok ngadap pintu... sbb apa ek??? lupa dah...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tie:
lama dah hasrat terpendam tu..dari raya hari tu nak pindah tp kudrat tak mengizinkan...bukan ape mmg serik nak tukar cadar sbb seksa sgt..bila dah tukar kedudukan ni hah fuhh..lega sgt..mcm bilik pengantin je rasa kihkihkih...

tp tak tido pun dlm bilik..saya dgn anak2 tido kat luar..ngadap tv..yg tido dlm bilik tu ayahnye je..saya kengkadang tido tak bukak kipas..sejuk..mmg malas nak pakai selimut sbb pakai dgn tak sama je sbb mesti kaki kuar gak dr selimut..

@LiYaNNuaR:
tukar cadar sebenarnya tengok keadaanlah..klu dah nampak kusam dan berbau tu tukarlah walaupun tak sampai sebulan..tp klu masih elok..berbulan2 pun tak tukar hehe..

yelah..kakak saya penah bitau tak elok je..mmg betul pun..klu org tengok pun tak elok sbb klu kita tengah tido org masuk bilik..nampak kaki kita terus ke tut hehehe..klu tersingkap lagi dasyat hehe...agaknyelah..

ANAKIRANA berkata...

huish kuatnya awakkkkkkk...larat tu nk alih2 hiihihi

kemas n cantik jer bilik awk..sweet jer ngn cadar bunga2 tu

Hatiku...