Selasa, November 25, 2008

Takut tak...

Takut tak hehe...benda ni aku beli kat abang yg jual sayur tu ler..aku pun tak ingat bila budak2 ni minta..abg tu bagi je hish...aku jugak yg kene bayar...

Dalam bungkusan tu ada mainan misteri dan gule2..doposen je so patposen ler sume..tambah aku punye brg lagi huhu..byk gak kuar tu sbb aku beli kerang lagi..kali ni kerang tu takde sayap seperti aku tunjuk dulu..normallah hehe...

Aku plak yg tak sabar nak bukak mainan diorg dlm bungkusan tu..nak tau ape mainan kat dlm..so memula bukak adik punye mainan yg leh terbang..alah lupe lak nak amik gambar..ntah mana hilang pun tak tau hehe...dia pusing pakai tangan pastuh benda tu terbanglah hehe...

yg dak abang lak..ni hah ler..aku teringat lagi masa aku kecik dulu..benda ni jugaklah aku main hehe..jadi hantu huaarrrgggg....hehehe...

Aku ingat dah tak jumpe lagi mainan camtu..dapat gak si Zikry ni main mainan ntah ape2 nie hehe...



dah ler kuning...apsal dia tak warnakan merah ke..hijau ke..nampak sgt hantu mmg tak gosok gigi hehe...











sebenarnye aku tak suka dia pakai benda tu sbb air liur dia terleleh2..tak pandai kontrol..tp skrg ni dah ok sikitlah hehe...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh




1 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

uishh.. terperanjat tgk..

Hatiku...