Khamis, November 13, 2008

Kisah Cermin Mata Hitam

Masa ni dalam perjalanan nak balik kg..aku yg saje takde keje ni saje je amik gambar budak2 ni..bukan ape..si Zikry sibuk mintak nak pakai cermin mata..pastu aku ada belikan lagi satu utk spare kat kete ayah tp lum letak so ada dlm kete aku..aku suruh Zikry pakaikan kat adik..so inilah antara babak2nye hehe...


Lepas pakai baru amik gambar..sakit badan aku pusing 90  darjah nak amik gambar...


yg ni sadis betul...camne nak lalukan kain kat mata sbb ada cermin mata...


dia dah mula tak selesa..


abang pujuk suruh pakai..mama nak amik gambar katanye hehe...


bukak lagi...


jap posing dulu dgn abang..


puting jatuh..abg pakaikan balik..


betulkan cermin mata yg dah senget..


adik dah bosan..


abg marah suruh pakai...


ni paksaan namanye hehe...


uhh dah tak tahan..tak bleh dlm blues...akhirnya bukan jugak..sbb dia nak berada dlm blues dgn kain kesayangan dia tu hehe...


aku plak melaram cermin mata tu..seswai plak ek hehe...











(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

Cheritera Kami berkata...

adik da cukup ensem yg spek itam dia...tp tetiba ada sentel puting la plak..mihahahahahahaha

Tie berkata...

Ha ha....lucu tgk anak2 tu...mama mereka tu macam mak datin je..hi hi..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

wawa:
itulah pasal..tak leh pisahkan puting tu sbb dah jadi nyawa kedua utk dia...

kak tie:
hehe..iye ke..dah ler cermin mata tu RM2 je kihkihkih...

su berkata...

hehe..sronok tgk keletah anak2...su tumpang sronok aje...boleh kan?huhuhu...

Hatiku...