Selasa, November 04, 2008

Award dari Kak Mieza..ungu beb hehe...

Dapat award dr Kak Mieza plak....wah..time ni dapat award je..tu maknanya ada gak org sayangkan saya kat alam maya nie...ramai giler kawan sedangkan hakikat sebenar..takde pun kawan cenggini hehehe...ok..tq byk2 kak mieza..jasamu amat di kenang...ungu lagi tu hehe...comel sgt..sukalah kombinasi ungu dan hitam...


Kata2 yg telah beliau kirimkan bersama...
Terima kasih semua atas sokongan yg korang bg kat aku masa aku bersedih ari tu...jasa korang x terbalas rasanya...hanya ALLAH yg dpt membalasnya...:D tq gak buat silent reader aku yg bg komen gak masa tu...br aku tau korang sebenarnya mmg penyayang dan aku beruntung dpt member mcm korang...:D so di kesempatan ini, aku nak bg AWARD yg x seberapa ni kat korang yg ada nama di list sidebar aku nih ...jgn lupa ambik ya...sudi2kan lah menerimanya...hanya ini yg mampu aku beri kat korang...:D

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

Mieza's Penny berkata...

tq yang coz sudi ambik award yg x seberapa nih..muahhhhhhhs3x

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

tq gak sudi bagi...bangga skit nge..nge..nge...kembang idung hehe..

Hatiku...