Sabtu, November 15, 2008

Cerita Kat Hospital

Masa ni berposak giler nak bawa mak g Spital tu untuk pemeriksaan lanjut..amik darah sebenarnya..minggu depan baru jumpa doktor..

Aku yg dah datang lewat..lewat tak ler lewat..kul 9am..parking ler masalahnye...

Puas dah pusing..nasib mmg tak menyebelahi...akhirnya berdekatan dgn wad emergency tu adalah kete tu parking kat situ dan ada ruang utk aku parking belakang kete dia..kira blok kete dialah...so cara aku..tinggalkan note kecik kat cermin pintu kete dia..aku tinggalkan nombor telefon aku..senang klu dia nak alihkan kete..amacam..ok tak idea aku hehe...ada dua kete aku blok sebenarnya..so dua2 kete tu ada pelekat oren kecik..aku ler yg letak hehehe...

Amik darah tu kejap je tp nak g periksa telinga lak..punyelah lama..sampai kul 1 lebih baru keluar..lama giler...aku dah tahap kebulur giler...beli selagi yg ada roti, jagung rebus..fuhh...lapau..lapau...

Lepas amik ubat..baliklah aku..aku tengok kete lagi satu dah takde dah..kete lain lak..eh muat ke dia kuar..aku tengok ler ada lekuk ke senget ke kete aku..takde lak..hmm..terorlah dia elak hehe..so kete yg aku betul2 blok tu masih di situ..rasanye kete staff kot..akupun cabutlah balik note kecik kat kete dia...

So aku g makan kat kedai..fuh seksa ya rabbi nak bawak mak sbb dia nak kuar dari kete pun amik masa lebih 10 minit...lum berjalan nak g kedai lagi...masa tu tengahari lak..kete byk..tak leh nak parking depan kedai..seksa sungguh..mak aku lagilah..kesian tengok dia..bukan dia nak pun kan..

So lepas makan g tempat cermin mata mak plak..dah dia nak..ikutkan jugak..pastuh g potong rambut..ahhh..betapa bestnye dapat potong rambut aku yg serabai mcm bulu jagung ni...mak pun potong..senang nak diurus..

Lepas tu baliklah...dan hari tu dia ikut aku balik rumah..aku dapat jaga 1 malam je sbb dia rindu nak balik rumah dia jugak hmm..ape leh buat..dah kehendak dia...

Ni lepas parking..kete aku yg hujung nampak muncung je tu...






























masa kat luar..dah bosan duduk dlm..anak2 aku ni mmg nakal...
















































masa ni dah tengahari..org dah makin kurang tp nombor mak aku tak jugak dipanggil2...so budak2 ni masuk balik..main belakang pintu tu plak...main cak cak dgn abang dia...









Ok..itu cerita kat spital..aku bosan sgt sebenarnya..lama betul nak tunggu..klu aku sorang takpe tp nak jaga budak2 ni lagi aduh..pening kepala..klu jenis dok diam takpe..ni asyik berlari sana berlari sini..tp aku tergelak jugak bila diorg buat lawak tu hehe...hilang plak rasa bosan..

Cerita ni sebenarnya dah lama ketinggalan...tp nak cerita jugak..hehe... 

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh



3 ulasan:

Tirana berkata...

Memang kaki amik gambar betul la Rina ni..hehehe..sampai kan kat hospital pun dia amik...ish3x

CuTeMiUt78 berkata...

biasa la kan... klu kat spital memang cam tu situasi nya.. anyway thanks ya singgah blog kita

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
hehe..takut gak ada org tegur..mana boleh kan amik gambar kat spital hehe..tp belasah je hehe..

cutemiut:
ha'ah..dah selalu dah alami situasi camtu..hehe..

Hatiku...