Ahad, November 16, 2008

MBMB Bayar Saman

Kan dah kene saman kan..kenelah bayar..kang lebih 14 hari..tak leh buat rayuan..cukuplah aku perabis duit bayar saman hampeh nie..sayangkan namposen..dah kene RM15(dapat diskaun 50%)

So dah sampai sana tu saje je tengok air pancut..cantik betul landskap kat sana...tu yg bergambar sakan hehe...

Pastuh aku teringin lak rasa nak g JJ..dah sebelah je..nak amik katalog redeem..hari tu dah abis..

Nasib baik ada. Tengok ler kejap..pastuh Zikry nak biskut..amik jelah..lepas bayar terus nak balik ler konon..sekali hujan daaa...

Dah ler parking kete kat MBMB tu..jauh nak menapak..td pk nak bakar lemak tp dah ujan ni..hmm...tak nak ler beg kesayangan aku basah hehe...

Ape lagi..tunggu jelah dlm JJ...sambil makan biskut yg Zikry mintak tadi..pastuh aku berkenan nak redeem rak majalah. So amik jugaklah..dah tinggal sikit je point aku huhuhu...

Dah ler takde plastik..aku terpaksa angkut kotak tu sepanjang jalan..nasib baik tak berat sgt..dan yg lebih nasib baik hujan dah berhenti..

Balik..singgah rumah mak dulu..dia semakin uzur..dah meracau cakap ntah ape2..setahu aku dr pengalaman aku..org yg dah mula meracau ni rasanye dah mcm nak dekat ajal...ish takut aku..

Ya Allah..sembuhkanlah Mak aku..aku sayangkan dia...



dah lepas bayar saman..g kat luar..aku lepak jap penat sbb tadi berlari takut tak sempat hehe..dah kul 4 lebih masa tu..


diorg ni mmg hantu air tp aku cakap takde mandi2 kat kolam tu ada cacing hehe...
























































dah mula dah Zarfan baling batu dan segala sampah kat dlm kolam air tu...





















nampak Jusco kat belakang je hehe...











comot..anak sapalah nie hehe...


grrrr


nyomm..nyommm..mulut penuh hehe..








muahahaha...


hoho..


segala yg ada nak masuk mulut..








Korang perasan tak ape perubahan pada aku hehehe..?

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh


4 ulasan:

Tirana berkata...

Adeehhhh..kesiannya kena saman..hehehe.. Lain kali berhati-hati nak parking kereta...

~ochie~ (^_^)v berkata...

salam.. whuaa... jelesnya nengok anak beranak ni.. meriah sugguh dia..
cumelnyer anak akak... :) mcm nak cubit jer.. heheh..

posing akak ni mcm masih anak dara lagi.. huhuhu

Tie berkata...

Perubahan? Cermin mata baru ke?? hi hi..kak tie ni susah nak perasan. Kekadang jumpa orang 2@3 kali pun masih tak kenal lagi! Hubby kata dah memang tak boleh jadi polis, sebab susah nak cam orang! Hi hi...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
dah nak malang kak..lupa sebenarnya nak gores kupon parking tu huhuhu...

ochie:
hehe..tq ochie jengah blog akak...sebenarnya posing perasan cun tu hehehe...

kak tie:
wah..baguslah mata kak tie hehe...kata susah nak perasan tp kak tie perasan gak..hehe..mmg tukar cermin mata..lagipun murah je tak sampai rm200..saje nak ubah imej..amacam..cun tak kihkihkih...

Hatiku...