Khamis, November 13, 2008

Perabis Duit Lagi hehehe...


Cerita ni sambungan sebenarnya daripada cerita Eben tu...aku jenjalan kat Jaya Jusco je. Konon jenjalan tapi bak kata si Hasra.. terambil..hehe..tp ni bukan terambil..mmg sengaja nak ambil hehehe..sebenarnya berturut2 gak pegi..bukan ape..mak aku mintakkan stokin yg ketat untuk kaki dia...aku ada cakap aku ternampak...pastuh malas nak cari tempat lain aku g JJ lagi...kat sana byk kedai farmasi leh survey...

So akhirnya aku beli kat Scholl gak...dapat point hehe...puas dah survey..yg paling mahal kat Watson...RM52..giler...kat Scholl baru RM48..dapat point lagi...kat Guardian RM47.9..same je..tak dapat point pun klu beli...

Pastu aku terbekenan satu beg sandang tu...tp aku tgk beg lama aku cam sedih je pandang aku...terus tak jadi amik...aku cakap kat beg lama aku yg masih bertahan lama dan tak rosak tu...aku tetap sayang kamu hehehe...walaupun beg tu murah daripada beg aku ni...aku terpaksa lupakan supaya beg lama tak merajuk..kang tetibe putus lak tali sandang huhuhu..aku gak yg sedih...lagipun beg tu mmg tak cantik..tak stylish...(nak jaga hati hehe...beg tu sama jenama tau..)

Budak2 tu ape lagi..mesti nak kenekan aku ufti punye...dia nak helikopter tu..belilah RM5 satu..terbang RM10 aku padahal masa tu aku tak mmg takde fulus...jgnlah diorg mintak lebih sbb mmg genap2 je nie hah nak beli stokin mak...

Pastuh beli cincin kat ...tut! hehehe..cheh byk lak duit beli cincin ye tak...nak tau baca kat bawah...

Nanti bila bersalin nak pakai ler stokin ni...baguslah utk kesihatan...



abaikan topup U tu hehe..mak aku punye tu..aku topupkan...







saje je nak glamer hehe...


cuba teka?


tangan yg same gak tu amik..lapau sgt kot..





muke ganez...


ni pehal lak...


hmm..nak posing senyum gak walaupun mulut penuh


ni ler..aku beli dua je..satu hari satu peket..habislah...


ni cincin tu...cantik tak..





satu yg lama satu yg baru..mana satu?

pakai plak..jgn kata badan..tangan aku mmg gemuk hohoho...


jelas kan...








hah..ini lain...ikut resepi kak tie


sotong tu idup lagi tau hehehe...


Lauk makan malam..


kak tie pakai pes aku pakai kiub je..letak 2 biji tp cam tu gak..tak sedaplah..nak suruh kak tie gak yg buatkan bleh tak...


tak habis lagi tu tayang cincin


tak puas hati nak tengok je..
mahal tu wei aku beli RM10...... fuh suspen dengar..RM10.00 je hehehehe...aku ni dah malas nak beli cincin mahal...sbb asyik tak muat je..so beli jelah yg murah..tak muat tak rugi pun hehe...tangan aku ni pun asyik gemuk jugak..heran betul..
Cincin merisik, tunang..lepas kawin sebelum kawin..simpan jelah..sayang plak nak jual..kenangan hehe..bleh pakai tp hanya kat jari anak je...sedihkan...


helikopter...


ni Zarfan punye..rosak..tarik tali tu tp tak jalan pun...apatah lagi terbang hehe...


bz main...


khusyuk sgt sampai takde mood nak kacau aku amik gambar...


Zarfan dgn gaya dia yg seakan ingin menjahanamkan lagi helikopternye...


melibat helikopter bergerak sendiri...sambil terponggok...

Oklah..itu sebahagian cerita aktiviti ikut tarikh kat gambar tu..lewat update pasal mmg bz..ni kes tangguh keje lah nie..tu yg jadi melambak2...

Ade lagi citer..tunggu gambar seterusnye di entry seterusnye jeng jeng jeng...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

Tie berkata...

Ho ho...kak tie berkenan kat cincin tuh! Betul ke RM10...atau tambah 00 lagi... tapi kak tie kurang minat pakai cincin sebab jejari terlalu montel laa...

Tu tomyam lebih sedap guna pes...kak tie dah cuba guna kiub dulu tapi kureng la. Tapi alamak!, besau sotong tu...mcm gerak2 lagik!

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tie..betul rm10 je kat JJ kat Melakalah hehe...yg lama pau hubby punye duit pastu berkenan gak yg tu..beli gak hehe..dah lama berkenan tp takde org amik sbb batu dia cam senget sikit..takpelah rezeki saya dapat gak hehe..
jari saya pun montel jugak hehe..pasal tu kene pakai cincin yg halus..baru tak nampak montel hehehe...

Kak tie pakai pes jenama ape? nak belilah nanti..suka tom yam tp tak reti buat huhuhu...

Hatiku...