Jumaat, Oktober 31, 2008

Tag dr Azza lagi pulak hehe...

Tag dari Azza...balas membalas nampaknye...ok...takpe...hehe...

[1] Bekas kekasih saya adalah :
uiihhhh..ramai giler hehe...sape yg kenal saya..sendiri tau lah huhu...tp bukan bekas kekasih cume dia je yg perasan jadi kekasih kita hehehe...

[2] Saya sedang mendengar :
semua lagu yg ada kat blog saya hehe...

[3]Mungkin saya patut :
tido pasal dah ngantuk tp tak leh pasal ada keje lagi nak buat kat komputer nie hah...

[4]Saya suka :
dok rumah dok ngadap komputer ni sehari suntuk pun takpe pasal saya mmg suke hehehe...lagi satu suke sgt jenjalan...cuci mata..ilang sikit tension hehe...

[5]Sahabat-sahabat baik saya :
sape yg kenal saya dgn seadanye saya..itulah sahabat baik saya...

[6]Saya tak paham :
tak paham soalan ni hehe...

[7] Saya kehilangan :
penurunan berat badan sbb asyik naik je..bosan dengar..

[8] Ramai yang berkata :
saya ni ada muke mcm cikgu hehe...tak penah mengajar pun..dulu minat tp tak terlaksana..keciwa pasal tak diterima masuk ke UPSI...

[9] Makna nama saya :
bunga je hmm..bunga yg cantiklah...hehe saje tambah..

[10] Cinta itu adalah:
perkongsian kasih sayang dan lengkap melengkapi antara satu sama lain huhu..

[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :
tidolah pasal ni dah lewat malam...ntah2 ada org dok bangun solat tahajjud ke, solat taubat ke...manalah tau kan..ada budak giler tu yg masih dok ngadap komputer nie hah...

[12] Saya akan cuba :
siapkan blog znrina collection tu malam ni gak utk jualan brg2 saya tu...

[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bila2...

[14] Telefon bimbit saya :

Nokia ape ni  ek..hadiah besday hubby bg huhu..terharu pasal mmg teringin sgt...



[15] Bila saya terjaga dari tidur :
terus kene bangun pasal anak dok merengek mintak susu hmmm...ngantuk lagi tau...

[16] Saya paling meluat apabila :
org yg mcm bagus tp tak bagus..cam penah dengar je hehe...

[17] Pesta/Parti adalah :
parti tupperware..hmm...sekali je penah g hehe...

[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing..dulu suke kucing..

[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
lepas sekolah pasal dah tak hadap peksa dah hehe...pastu ramai plak peminat huhu...

[20]Hari ini :
dah masuk hari Jumaat dah...Khamis mlm Jumaat hehe...

[21]Malam ini saya akan :
eh dah jawab tadi..nak siapkan upload gambar kat blog znrina collection tu...

[22]Esok pula saya akan :
basuh baju...lipat...masak...kemas rumah..tengok tv..ngadap komputer lagi hehe...

[23]Saya betul2 inginkan :
ape ek..takdelah kot buat masa nie...semua dah ada dah hehe...

[24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
pagi...hmm...muka kelat pasal baru bangun hehe..itupun pasal kete yg jual sayur tu lalu sbb ada pesan nak beli ayam kat dia hehe...

[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :

Tesco, Jaya Jusco, Carrefour, Giant eh baik aku cakap semua pasal mana yg ada offer susu dan huggies..mesti aku pegi punye hehe...


[26]Makanan Barat atau Jepun :
Jepun...tak penah makan pun..tp suke chiken pop eh chop...

[27]Bilik yang terang atau gelap :
terang bila nak buat keje..gelap supaya anak cepat tido hehe...

[28]Makanan segera adalah :

McD hmm i lovin it hehe...



[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

abg dah makan...

makan ape...

mama dah penat masak tak makan pun huhu...

(pasal dia dah makan kat luar...abis tu katanye takkan nak berpuasa lak semata2 nak makan kat rumah pasal dia baru balik rumah ni hah hehe..)


[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??

jap tengah pk...nak kot hehe...

pasal suke no. 7 so 7 org je ehehe...

1. Biskut Rajin

2. Kirana

3. Kak Tirana

4. Inas

5. kinhashim

6. kak tie

7. Cemut 


(31) Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?

Lum ler alamak hehe...pasal tak leh huhu...


[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?

baru jap tadi masa nak balik...peluk cium sampai 2 kali pasal ingatkan nak balik pastuh baru teringat nak tengok citer kekasihku seru tu episod akhir lak tu..kang balik tak sempat tgk yg awal...rugi huhu...


[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?

hehe..sudah pasti pasal wajib...2 kali sehari huhuhu...

Ok Azza..puas hatilah kan...ni buat byk keje dlm satu masa nie hehe...takpelah sementara tunggu upload gambar tu semua jawab ler sikit2 hah...akhirnye siap gak hehe...

Kepada kengkawan yg kene jugak tu..kata2 yg sama gak ler...jgn marah hah..hihihi...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

azza_irah berkata...

salam..
hehe bukan balas mbalas..sy copy sume nama dlm list tu..pastu delte mana2 yg mmg takkan jwb wl diberi tag beribu kali..sy pilih y sporting2 je...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

azza:
ehehe..saya suke..takpe..dah terlanjur ada depan komputer..buat byk keje dlm satu masa tak bosan sgt...mmg tgh takde idea sbb bz nak lakukan brg je hehe...

Hatiku...