Jumaat, Oktober 17, 2008

Aku dah balik hehe...

Hulamak....dasyat giler ler...rasa macam 7 tahun tak tengok blog ni..punyelah rindu tahap cipan dah ni...

Uihhh macam2 nak cerita ni..inipun aku jengah jap jer kacau anak aku tengah main game...balik je terus main game...aku plak tengok tv citer Takbir Suci 3 yg tak sempat tengok masa raya hari tu..sambil melepaskan penat bawak kete tadi...

Untuk kengkawan yg datang melawat..maap berjuta maap..aku ingatkan hotel 5 star ader internet free sbb dekat dgn cyberjaya & putrajaya..gupenye..cokiah je hotel hampeh tu...dah ler banyak semut..semut busuk plak tu...harap mahal je tapi klu ikutkan service dia...aku bagi 1/5 je..

Nak tau nanti aku citer dgn gambar...dah berjuta gak gambar aku amik cheh berjuta tu hehe...

Chow dulu...tunggu ye...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

Tirana berkata...

Rina...welcome back...

cepat cerita..kak tirana tak sabar ni..hehehe

SaDi berkata...

laaa... hotel mana tuuu... sadi last time sadi stay kat shangrilla putrajaya and j.w.marriot... ok jugak stay kat sana... nrina stay kat mana???

Tanpa Nama berkata...

ha'ah... hotel shangRi La best ler kalau kat Putrajaya... x ler mahal sangat... berbaloi... rindu nak dgr celoteh Nrina ni... bole buat org tersenyum...

Tie berkata...

Hah!...dah balik pun..punyalah lama senyap ni..dok hotel mana lak tak de ternet tu..teruk betul la tu..napa tak komplen je?? (pandailah menghasut nih!) Tapi tak pe laa....yang penting rina selamat kembali...dgn cerita yang best2(harap2 gitu laa...).

Hatiku...