Jumaat, Oktober 31, 2008

Jawapan Tag dari Chempaka

Lagi Tag dari Chempaka lak...

Takpe..akak mmg suke hehe...tp lewat sikit jawabnye hehe..bz memanjang..bz yg buat bz hehe..

Ok..dimulakan dgn bismillah hehe..



1) When first time you meet him/her?


masa main bowling...ni ada perlawanan antara kawasan syarikat kitorg..dia tu dlm team yg sama...


2)what do you feel?


Memula buat tak tau je pasal tak terpk pun...tp tengok dia usha lain macam plak pastu dapat dorongan dr kawan opis..tu yg makin menjadi tu hehe...lepas tu suke plak hehe...sbb masa tu tgk dia tu cute gak..

3)what you feel right now?


masih cinta menyintai...cintaku takkan padam walau di simbah selautan air hehe...

4)if your enemy do anything that you hate, what you will do first?

nangis je pasal aku ni mmg cepat sedih...ratu air mata huhu..

5)give 5 characters that have at you.....

cerewet

suka sesuatu yg sempurna..terutama dlm hal buat kerjalah..

garang gak hehe...pd anak2 je..

baik hati sgt...lemah godaan pun ye hehe...

seorg yg sederhana...



6) if he/her have broke your heart, what your action?


diam je...sedih setiap hari...setiap masa..setiap waktu..pastu tido hehe...

7) what character you like toward him/her?


cute...

baik hati..

memahami aku seadanye..

tegas..

bersikap pemimpin..



8) who is the name of no.1?


Zoff..nama glamer dia hehe...

9) if your lover become your enemies, is it you will hate him/her?


tak jadi musuhlah..terus takde kene mengena pong hehe...

10) the most memorable thing he/her had done to you?

penah buat aku merajuk...sampai nak putus tunang..huhu...bukan pasal ape pun..dia kata tak bleh raikan besday aku sbb dia ada hal nak jumpe kawan dia masa tu..tp yg sebenarnya dia tak tau bila besday aku..dah lupe..tp leh plak main agak2 tak leh raikan..aku cakaplah yg dia mmg sengaja je...dah ler nak jumpe pun susah..dlm sebulan sekali je..bukan aku suruh buat besday parti besar besaran..cume nak jumpe je..susah sgt ke..dgn org lain ada plak masa huh!



11)the most thing that he/her have said to you?

awak..awak..saya suke kat awak..i love u..hehe...cute kan bunyi camtu...

12)no.7 boy or girl?


Girl..eh..itu bukan karekter aku ke so akulah kann...

13)who is no.9?


Lelaki...lupekan yg lain hehe...

14)to the person that always support to you?


mestilah...

15)10 people to tag...


1. Kak Tirana 

2. Kak Ras  

3. kaytieze 

4. CintaMiloAis  

5. Kirana  

6. Suzi  

7. Sadi  

8. kinhashim  

9. Azza  

10. Cemut 


Ok...takat ni jelah..aku ni jadi baik hati lak ikut arahan bagi 10 je..klu ikutkan semua org yg aku kenal nak bagi hehe..cukuplah..aku dah cukup jahat bulan nie huhu...

Kepada kengkawan yg terkena tu...maaflah ye...saya ikut arahan je huhuhu...nasiblah sape yg tersenarai tu...tulah balasan tak buat keje lagi..kasi tambah keje lagi hehe...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

Tie berkata...

Eh!..Kan kak tie dah buat yang dulu tu...takkan kena tag lagi?? hu hu...bukan apa...kot2 orang dah mula muak baca kisah kak tie ni..Kak tie perasan sebenarnya, ada yang tak kunjung ke blog kak tie sejak tag angau tu..hu hu..benci benar org kat kak tie ni...sedih laa...(saja nak ngadu ni..)

ina's berkata...

rajin eh awak jawab tag...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tie:
alamak iye ke...tak sangka lak pasal tag diorg sanggup buat begitu..tidak patut sungguh...

kak tie bukan ada utang lagi satu tag ke hehehe...

ina's:
org dah bg keje..kita sahut cabaran hehe...

cheryna zamrinor berkata...

1) When first time you meet him/her?


masa main bowling...ni ada perlawanan antara kawasan syarikat kitorg..dia tu dlm team yg sama...


kawan sha ade macam nieh...dah nak kawen dah tahun depan....hrap2 berkekalan ek:D

* tumpang lompat, leh?

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

cheryna:
iye ke...itulah..kalau dah jodoh tu tak ke mana...

Hatiku...