Ahad, Oktober 26, 2008

Aktiviti seterusnye...

Ok...ni cerita rojaklah pasal bz update blog aku yg tertangguh selama seminggu tu so dlm masa yg sama ada byk lagi cerita pasal aku sekeluarga nie...

Biasalah...blog aku klu takde gambar..bukan blog aku lah melainkan kamera aku ada masalah atau aku malas nak upload hehe...

So..kita enjoyy....

gelang ni mak aku yg bagi...dah lama dia nak bagi aku malas nak amik..tp hari tu aku ada mood lak nak amik..so terus pakai...



aku rasa mcm makcik2 plak bila pakai gelang camnie..cam dah tuwo bebeno...


ni hah aku bawak anak2 g Cowboy...saje je jenjalan..konon nak cari racun semut tp takde...


Diorg terus terjerit2 pandang mainan bangang ni...terpaksalah naikkan jugak...


tu hah...nampak Zarfan tido berdiri...klu tak nampak abaikan jelah gambar nie hehe...


dah terang tp blur plak..tp mmg gitulah selalu..tido camtu dlm kete...


mainan yg aku beli masa singgah Pasaraya Bintang...dia pegang tak nak lepas mainan nie...amik jelah...


bergaya dgn topi mcm bob the builder konon...








Zikry dan mainannye...














kete ni aku beli utk Zarfan..dia tak pandai mintak tp saje je beli..


harganye...


mahal ni...tp mainan ni lum ade lagi dlm simpanan dia...








huh..kete ni leh pusing2...saje je bg diorg teruja hehe...


aku ape lagi..tukar peluru...senjata aku sudah lemah...






Inilah hari yg buat aku letih...dah ler bangun pagi..pastuh xtvt yg ngantuk sekali..








dengar ceramah..pasal anak sindrom down, terencat akal dan kanser..





ni hah suruh rebut gule2...zikry ni dah penuh tangan konon byk ler tu..budak kat sebelah tu habis dia kaup pakai topi dia...zikry yg ada kocek byk..tak tau gunepun..puas dah aku jerit suruh amik...hmmm...letih dibuatnye...sbb dia bertanya lagi masa tu dgn mcm2 soklan...


tengok...konon puas hatilah byk dpt..tak byk pun...takat muat dua tangan je..hmm...


Zarfan lagi hampeh...dah ler tak nak rebut...pastuh nurse tu bagi gule2 tu dia lari plak eh eh...napelah anak2 aku ni...


ni dah bosan...so biar dia main kat situ sementara aku tgh tunggu cabutan bertuah...





konon nak tunggu cabutan bertuah..nampaknye tak bertuah


pagi tu hujan...aku dtg awal gak...tp skrg baru ramai...


td tak penuh..tu dah penuh...


kete aku kene blok dgn motor...napelah diorg parking situ...napelah aku parking situ ishh..nyesal...
kesahnye..aku tak dapat ape yg bertuah melainkan makanan free..so tak yah masak tengahari..mmg tgh lapau pun...
yg aku geram..aku lagi pagi dtg..diorg ada yg baru datang terus dapat cabutan bertuah pastuh laki bini lak dapat tu...bengkek je aku pandang...
dah nasib aku tak bertuah..mmg mana2 pegi pun aku tak penah dapat hmmm..sedih...


tengahari g open house rumah Makcik Jah...so ini sebahagian barangan jualan aku yg dijual oleh ejen aku iaitu Najmul dan isterinye..


ni Makcik Jah..dia amik sepasang kain...alhamdulillah..tq Cik Jah...





Najmul dan isterinye...


ni cerita terbaru...
so Zarfan dah habiskan separuh dr bedak aku semata2 bedakkan lantai dan bantal ni...


ni ler bedak tu...sebenarnye bedak adalah brg yg sepatutnye tiada kat rumah aku...sbb..hmm tak nak jadi camnie ler..diorg mmg tak leh jumpe bedak sbb semua dia nak pakaikan bedak...selagi bedak tu tak habis di tuang..selagi tu hati dia tak tenang...
silapnye tadi aku tak simpan balik dlm beg lepas digunakan oleh Along dan anak2nye...mmg lupe habis..so terjadilah hal yg sebegini kesahnye...


So ini jelah cerita dr aku...ni last aku upload gambar..dah takde gambar dlm kamera dah...

tak tau ler klu besok ada gambar baru hehe...

Ok..kepada sesiapa yg datang baca..tq byk2...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

14 ulasan:

Tie berkata...

Nrina, tag tu dah siap!! Mujur tak pengsan dpn pc nih! Kak tie buat yang mana terlarat je...ok??

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tie:
ok..tq..jasamu dikenang hehe...

Suzi berkata...

salam nrina...hish bahaya tu tido berdiri...takpe nanti undang2 pakai talipinggang kat belakang dah berkuat kuasa..takdelah adengan mcm tu...
Masa kat m'sia selalu gak anak tergolek time brek...tapi kat Adelaide ok je coz semua kena pakai tali pinggan sendiri termasuk baby pun kena ada seat dia...selamat...taklah penat kaum ibu hihihi....
saya hujung tahun dpn balik for good....tak sabar ni....

SaDi berkata...

banyak nyeee gambar... sadi suka yg gambar zikry dan mainannya... macam in future... jadi arkitek gitew... :)

Shada berkata...

bertuahnya nrina....dapat gelang dari mak, cantik gelang tu.

kin hashim berkata...

lawo gelang... :).

biskutrajin berkata...

bob the builder..lalalal

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

suzi:
masalah diorg ni kalau pakai tali pinggang keledar tu..tak sampai 10 saat...seboleh2 dia nak lepaskan diri tali tu...

sadi:
ada gaya pua chu kang tak hehe...cume tak pakai rambut alfro dan but kuning je hehe...

shais:
mak saya ni suke pakai mas..suke beli byk tp hanya pakai klu g kenduri kawin je...skrg ni dah tak larat tu yg dia sedekah kat anak2 dan menantu hehe...

kin hashim:
tq..tq..brg free mmg lawa hehe..

biskut:
hehe...si zikry tu jap2 mesti nyanyi lagu tu dan lagu handy manny hehe...

julietchun berkata...

keta tu anak atau mak yg teringin nak main sebenarnyer.

arsaili berkata...

salam kenal...nasib baik ler bedak..hari tu my nephew taburkan tepung kunyit..abis carpet dapat kaler tambahan

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

julietchun:
hehe...pasal mama dia yg beli mestilah mama dia yg teringin hehe...berkenan pasal cute..

arsaili:
kahkahkah..lagi dasyat ek...serbuk kunyit..giler benau bunyinye kasi anak buat main hehe...klu camtu rasanye sy dah nangis meraung2 dah hehe...

Emi Farez berkata...

wah memang kelihatan sangat bz... tapi mcm best je

yong ibu chem berkata...

mak aih byknya gmbr..hehehehehe mcm2 ada...

paling best..tu dia..dapat gelang ha.. :)

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

ibu kumbang:
bz hmm..bz yg buat bz pun ye gak hehe...tp sejak ada anak nie camtulah...bz memanjang..
masa keje bz mengulau hehe...

ayong:
biasalah ayong..akak punye blog ni lebih byk gambar dr cerita hehe..

Hatiku...