Sabtu, Oktober 18, 2008

8 Hari Raya

Bertenang...bertenang semua cheh..mcm ramai sgt yg nak tau celoteh merapu aku nie...

Ok...kita mulakan sebelum g kat Putrajaya tu dulu...pada 8 Hari Raya..aktiviti kitorg pada waktu malamnye ialah pegi Tesco hehe...tujuannye satu je..nak beli kerusi...nak tau..tengok kat bawah..tp yg sebenar-benarnya kitaorg nak g beraya tapi rumah yg kitorg nak g beraya tu tak ready menerima tetamu hehe..pasal wife dia tengah sakit perut..takpelah so beraya dan dirayakan dlm Tesco ler nampaknye...

Tapi nasib tak menyebelahi pasal masa tu sistem utk terima kad kredit ada masalah teknikal so mmg tak lah...hehe..so tunda hari lain je beli kerusi tu...

So saksikan dulu aksi2 melampau kitaorg ye...




Tengah blues....


Zikry perasan aku tengah amik gambar...sibuk nak bergambar...


ni hah bukan ikrar tau..dia kononnye nak tampar aku lah...tampar kang..camtulah katanye..pasal aku marah dia hehe...




Sebelum tu...tuang minyak dulu...kete aku dah haus..


Petronas kat Malim..



Tesco..


Jambatan Melaka Sentral...



Tu hah..saje je amik..kasi besar sikit..byk dah duit aku eh hubby habis kat sini...


lagi hah...byk giler gak kete masa tu..mmg ramai sentiasa..


Memain kat situ plak dia...


Dlm kurungan


Aksi melampau konon hehe..


Ini ler kerusinye...hubby yg beriya nak beli pasal aku tak larat nak urut badan dia selalu hehe..


aku yg ayu cheh..perasan...


Dia tak leh kuar pasal klu kuar..berlari tak hingat donia...


try test tengok camne nak gune...


bukan main bz si budak kecik tu jugak...


masih dlm kurungan...mohon rayuan utk keluar...mmg tak lah...


Cosway tempat yg selalu gak aku habiskan duit..


Cosway...kat Tesco..


2 2 dah kene kurung..hahaha..padan muka.. 


macam dlm penjarakan hehe...

Ok...takat ni citer 8 Hari Raya...
Ade lagi..tunggu...


(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...