Ahad, Oktober 19, 2008

Palm Garden Hotel Bahagian 5

Hari ke 5...penat lak nak taip..penat upload semua gambar huh...

mcm biasa tengok je gambar hehe...


tariff rates dia...alamak kecik plak...





ni hah...bilik aku yg heliconia tu ler..mahal kan...


lepas sarapan..lepak kat luar...Zarfan tengok kenderaan lalu lalang kat situ...











aku bergambar sakan dgn zikry


















































pegi plak air pancut yg ada dekat situ...











aku suka bunga kembang pukul 10 ni...














sebelah kiri aku...


depan...hotel kat depan tu je...


belah kanan


jenjalan...di tengah jalan hehe...


ngayau je dia ni...belah kiri ni bilik kitorg tp dr belakang ler...


Zikry sebelum bersin hehe...tengok muka toye dia tu...








tempat riadah kat hotel tu...





petang hujan...ni dlm kul 3 lebih...camne nak mandi kolam tu...











tapi reda gak hujan tu akhirnye...ape lagi..kul 4 lebih lepas asar gerak ke playground tu...


memain dulu ape yg patut hehe...





Zarfan jatuh dari gelongsor yg kanan ni..dari atas jatuh ke bawah dlm keadaan telentang...
aku mmg terkejut giler...dia punye nangis satu hotel boleh dengar...
aku mmg risau giler...takut retak tulang kepala dia ni...kene g scan...


pastu g mandi kolam lak...


lepas mandi makan makanan yg aku bawak dr bilik...lapau ler tu...



huhu...kesejukan dan kelaparan...











cube refleksologi kat situ...


fuh...relex je abg aku nie...


akhirnye tak tahan gak dia hehe...


budak2 ni mmg ler relex pasal pakai kasut...mana aci beb..









Habis dah cerita hari ke lima...

Yang pasti Zarfan buat aku takut sgt hari ni dgn jatuhnye dia dr gelongsor tu...dlm keadaan tragik...masalahnye mcm keadaan tu mmg dirancang begitu..sedangkan dia jatuh betul2 jatuh kat depan aku..camne aku bleh tak sedar yg dia leh jatuh...

Masa tu aku bz dgn hp pasal nak set alarm sbb tak nak lebih masa kat situ sbb lepas tu nak mandi kolam...tapi yg pelik aku tak leh tukar am ke pm...mmg aku yakin aku tak leh tukar am ke pm...so leka kat situ ler...pelik betul...dlm masa pelik tu ler zarfan tetibe jatuh..sedangkan bukan sekali dia main kat situ..dah byk kali dah...dah 4 hari dah...takkan leh ada kesilapan lak...

Aku mmg menyesal sgt masa tu..rasa nak campak hp aku...nak tau ape jadi lepas zarfan jatuh tu...boleh plak hp aku tu tukar am ke pm..dan aku bleh set alarm mcm biasa...tak ke aku rasa cam mmg nak berlaku kejadian camtu...

Ntah apelah yg Allah nak tunjukkan ntahlah...aku takut kesan dia pd masa akan datang...skrg ni dia ok bila jatuh...tapi bila makin besar takut jadi lain...mungkin Allah dah tentukan segala2nye utk dia...Ya Allah...jgnlah ape2 jadi kat Zarfan tu...takpelah...biarlah aku yg terima akibat..jgnlah Zarfan ni...aku sayang sgt kat dia dan tak nak kehilangan dia...apatah lagi tengok dia menderita sakit...

Eh panjang lebar plak aku cerita...tp aku mmg rasa musykil yg amat...kenapa perlu aku leka hanya dlm beberapa saat je...kenapa? KENAPA?

Malam tak amik gambar pasal mmg lupe sgt...g rumah kawan hubby kat Sri Serdang..dekat dgn UPM...dia hidangkan mee hailam..pergghh..dlm keadaan mmg tak makan lagi..berselera giler hehe..tapi mmg sedap pun dia buat...

Lepas tu balik terus tido..letih ler...

Eh ada sambungan lagi...tunggulah..dah ngantuk..sambung esok..atau ntahlah..kalau rajin hehe...yg pasti tunggu lagi ye...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

Tirana berkata...

Uish..banyaknya gambar Rina....

Tanpa Nama berkata...

byknya gambar!!... rina x terjun skali dalam pool?... time panas2 ni dpt berendam bestnye...

Tie berkata...

Banyaknya gambar....muka kita lebih kurang sama je (kalau gitu kak tie pun cun gak!). Bilik no 314 buat kak tie teringat pada bilik kak tie di asrama di ITM dulu(sama no laa)..mula angau lagik!

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
byk...kan saya kata berjuta hehe...

sasha:
terjun gak pasal mmg anak2 ajak klu tak dia tak nak mandi...hehe..

kak tie:
cun..kita mmg cun hehe..org tak cakap takpe asalkan kita tau hehehe...
jgn angau lelebih..kang masuk langau hehe...

ras-adieza berkata...

rina

kalau anak terentak kepala pastu tengok sama ada dia ada dak muntah2 pucat muka dia. Pastu salah satu anggota lemah. kalau dia muntah2 harus gi sepital cepat bermakna otak dia membengkak sebabkan pendarahan. kalau tak der apa...maknanyer ok...

akak tau sebab pengalaman daripada anak kedua akak. lagi satu pesan orang tua lepas dia jatuh...bagi minum air masak masa tu jugak. bagi hilangkan terkejut dia.

Berhati2 dengan kepala budak2 ni...takut jadi macam anak akak. tapi alhamdulillah setelah berubat berbagai cara, ok dah. kalau ikutkan doktor..nak dibelahnya kepala budak tu.

Hatiku...