Selasa, Oktober 21, 2008

Kerusi BioMax, Ikan & Pokok

Dah beli dah..hehe...lega sikit rasa badan ni tapi tak ler sepuas org urut hehe...














ni ikan hubby aku...kira anak angkat dialah...ikan ni mmg tak suke aku pasal nampak aku je mesti lari lintang pukang hehe..takut ke...aku goreng kang baru tau hehe...


ada jambatan...tau ke ikan tu naik hehe...








ada kapal titanic yg tenggelam hmm...





ni ler pokok yg di tanam...


pokok kari yg aku bawak balik dr rumah mak aku tu...tinggal tangkai je..mana ntah daunnye...


tengok ler hah..merajuk pasal aku tak siram kot hehe...


ni pokok lidah buaya hubby...dah mati idup semula...tp mcm hidup segan mati tak mau...


ni pokok pandan...dlm air hehe..lama lak idup tu...


ni hah..aku rasa ada jentik2 dlm tu kot...jab. kesihatan klu datang ade plak yg kene saman ni hah...



itu jelah nak cerita...



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

SaDi berkata...

kerusi ituuuu... bestnyeeeeeee... :)

Tirana berkata...

Cantiknya ikan-ikan tu...Janganlah goreng...kesian kat depa..hehehe

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

sadi:
huhu..best giler..tp tak selalu gunepun..takde masa hehe...

kak tirana:
hehe..saje je...nak kasi takut sikit kat ikan tu...

farinajaafar berkata...

kak nrina..
betul..betul..betul..
mmg xbest krusi urut ni..xpuas..nak org jgk yg tlg picitkan baru best..hehehe...

Ann-Wardrobe berkata...

manyak nyer ikan dier...!!

Hatiku...