Selasa, Oktober 21, 2008

Open House rumah abang kat Taman Tasik Utama

Malam tu plak..lepas balik dr Putrajaya tu..g rumah abg aku plak kat Taman Tasik Utama kat Ayer Keroh. Dia ada buat open house dan malamnye adalah untuk ahli keluarga dan sanak saudara sahaja...petang tadi kengkawan keje dia..

Aku sampai lewat sikit...pasal saje je hehehe..dah tak tau nak tulis ape ler nie hah...

Oklah..tengok gambar jelah ye..hehe...


kak ngah beli bunga ni kat pasar..1 kuntum rm1...cantik giler...


























tuan rumah yg pakai baju purple..kak ngah aku...sebelah tu kakak ipar gak..


mak aku..masa ni dia tengah sakit..jalan perlu berpapah...


baba aku...dia pun bukannye sihat sgt..tgk je camni..degil sgt ni hehe...


satay...yg tinggal ayam je...


bihun..aku suke yg putih tu..best plak rasanye...


soto...


aku posing kat rumah...saje suruh zikry amik...












(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

ras-adieza berkata...

bungapun boleh berposing ek?... tengok soto tu sedap..

Suzi berkata...

salam nrina...
amboi raya lagi ye...
kat sini sekarang sppring...bunga2 cantik2 ..rosnya besar2...

Tanpa Nama berkata...

sukalah tgk Rina... hepi slalu... hehe...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak ras:
hehe...bunga tu pun sibuk nak masuk blog kan hehe...

suzi:
amik ler gambar..nak tengok...bunga tu bukan kembang selalu...amiklah..amiklah nak tengok plzzzz....
dpt tengok bunga tulip lagi best pasal mmg suke hehe...

sasha:
cerita happy je tunjuk...cerita duka simpan dalam hehe...

Hatiku...