Isnin, Oktober 06, 2008

Hari Raya 2008 Part 2



Ini dari kamera aku plak...

Byk amik gambar...so tengok jer lah ye...hehe



ni sebelum raya...baru beli songkok so nak solat pakai ler...


dak zarfan pun nak jugak...


ni dpt hadiah dr kawan hubby...eh hadiah ke..kira cam hamper ler tapi hamper ke nie hehe...


ni hah brg dlm tu...segala jenis ada rupenye...


ni dpt hamper...dah bukak...


zarfan..


cokelat...nampak sedap tapi tak sedap sgt pun hehe..


suke bentuk je...


ni hah...


kuih gedan yg aku kata tak jadi tu..hasil lepas aku goreng sekali lagi..jadi negro tapi rasa sedap jugak tau...dpt 2 bekas je...


kat rumah mak aku...kakak aku punye plan..semua yg dtg bawak satu lauk...fuhh..byk betul lauk yg ada...


balik dr rumah mak...menuju ke rumah..bawak 2 kete sbb hubby keje so dia terus ke rumah mak aku masa tu...


zikry nak ikut ayah..zarfan pun tapi aku saje paksa dia ikut aku hehe...


ni hari raya pertama..kat kubur..


ayah dgn zikry lagi...dia dgn kamera dia..aku dgn kamera aku hehe...


ala tomelnye hehe...


nak balik dah...


zikry yg amik...


dia suruh aku buat peace gak...


ayah pejam mata plak...


zarfan di jaga oleh anak buah...


dia nak turun hehe...


ahaha..tak dpat turun...


dah ngamuk..


muke sedih...


dia kerjakan ayah dia...


ayah lagi...


zikry yg amik...


lagi aku...


kat rumah mak & baba plak...


memain je kat sana...


zikry lagi...


ade je aksi dia...








mak aku...





ni hah g jusco...


saje je jenjalan sementara  nak g rumah kawan hubby...


beli baju dgn bekas air je...














ni uncang hikmat namanye hehe...


ni semua ada dlm uncang tu hehe...beratus tau...aku dulu takde pun dpt camtu punye byk...



rendang kerbau...saje je buat..



ni hah...hubby buat keje giler malam dah pagi dah pun...dia ajak g makan kat sini...



balik dah..masa tgh makan tak sempat amik pasal zikry masa makan tu muntah..aduh..memalukan...


tengok punye sempoi nye hubby aku nie...





aku plak...


parking kete jauh tu..ramai giler org makan tengah malam nie...


tepi jalan...budak2 ni tau nak berlari je..ish bahaya sungguh...





dah sampai kat kete..depan kete kitorg ada kete lagi..tadi takde...uih bertambah je org g kedai tu walaupun dah pagi...








ni hah..kul 2.11 pagi tau...




zikry dan aksi melampau dia dgn cermin mata hitam yg ado tu...















(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

10 ulasan:

Tirana berkata...

Aduiiii..rajinnya bergambar...banyak sungguh..hehehe

Tie berkata...

Amboi...meriah gak raya nrina...zikri tu pandai snap foto..esok dah besar boleh jadi photographer pro...

Byk betul foto2 tuh..kalau masuk album pun tak cukup sebuah..he he..mcm2 gelagat anak2 tu..ada yg suka,nangis dan ada yg tertidor..macam2 cerita,yek..suka lak tgk..he he..

julietchun berkata...

Byk dpt duit raya?

cemut berkata...

wahwah..mmg sakan beraya....org bekuarga ngan org bujang byk beza nyer raya kan...

biskutrajin berkata...

waa...bejage malam budak2 ni...heheh

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
ada 2 kamera..mau tak byk...sorang pegang satu hehe...nasib baik yg rosak tu hantar repair klu tak tu zikry punye..ada 3 plak..lagi byk gambar hehe...

kak tie:
ha'ah kak memacam hal...zikry tu masuk kete je tido..kuar kete je segar bugar...tak reti penat dah...
padahal bukan jauh pun dok dlm kete..jap tu kene kuar balik...

julietcun:
budak2 je yg dpt..mak budak ni klu dpt kan best hehehe...leh beli baju lagi muahahaha...

cemut:
dulu masa akak muda2 dok dapur je tolong cuci pinggan mangkuk cawan gelas..bosan..skrg baru dpt jenjln beraya..best lak rasa raya camni..dulu tak best hehehe...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

biskutrajin:
selagi ada kengkawan dia selagi tu dia berjaga..tahan mata tak nak tido...yg letih mama dia ni hah hehe...

Tanpa Nama berkata...

wah... sgt meriahnya... seronok tengok...

SaDi berkata...

meriahnyeee beraya.... :D

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

liya:
tahun ni mmg rasa seronok...maybe budak2 dah besar..tahun2 lepas tak best pasal beraya bawak baby..leceh hehe...

sadi:
uih..mmg meriah ler...penat sampai skrg tak abis hehe...

Hatiku...