Selasa, Oktober 21, 2008

Open House Rumah Along..

Open house ni kat rumah Along suami aku..dia tinggal kat Bertam Jaya..biasa buat kat Krubong..Si Anip tinggal..adik suami aku...tp tahun ni tukar plak..ok gak tu...

Byk betul makanan..disebabkan aku dah makan sebelum tu kat open house kawan suami jd kenyang ler lagi...aku makan burger je sampai 2 biji hehe...yg lain tak jamah pun...kenyang beb..

Yg specialnye malam je ada burger ni..si Anip ni mmg niaga burger kat rumah dia...so hari ni dia bermurah hati utk sedekah sesape yg dtg malam tu..dan yg dtg semua adik beradik dan sanak saudara...

Anak2 aku ape lagi..suke sakan sbb ramai anak buah kat sana...berlari tak hingat donia gak...

Balik rumah..terus tumbang..kene hempap bantal pun tak sedar ape dah...hehe...

So tengok je gambar ye...



tu hah tokey tgh masak burger...


hubby aku nak mnuntut ilmu..jap lagi dia lak nak masak hehe...


ni anak along...


juadahnye mmg meriah...


along yg pakai baju biru tu...


ni anak along yg sulung..dak lin





burger...makin byk dibuat..makin cepat habis...


ramai yg membantu..tp yg pegang hp tu ape kess...tu adik bongsu hubby aku...


ni dok celah pokok tu ape hal..


nak burger rupenye...


ni dr tadi asyik minum je..bukan air je tp dgn cawan tu sekali dia telan...ish..ape ler nak jadi...


hah..makan je...dah ler pakai baju belang mcm nyamuk...


wah..abe dah tunjuk skill maut dia...


berlagak plak tu muke hehe...


khusyuknye...takut daging melompat ke bang oii...





fuhh penat katanye...baru tau tugas penjual burger..ingat senang ke...





along dan angah(kakak ipar)


Ok...yg pasti penat sgt...baju tak abis basuh lagi tu..dah ler pagi tadi abg aku yg tinggal kat muar tu serbu pagi2 nak beraya..org baru bangun tido ler...kul 9 sampai huhu...dah ler tak bitau awal..kat peti ais mmg takde ape sbb dah tau aku takde seminggu mmg tak tinggal ler pasal nnti tak best..tak fresh..cili pun aku tak blender lagi..nak buat mee mmg takde cili punye..

At last aku cakap..abang, pegi jelah kedai beli juadah..tak sempat dan takde apepun hah..kang nak tunggu masak lagi lambat plak nak makan sbb diaorg pun ada destinasi lain nak pegi...

Akhirnya juadah beli ler nampaknye...mmg rasa terkilan tp sape suruh tak bitau awal..klu tak.. boleh masak yg best2 hehe..pdhal penat lum hilang pastuh rumah bertimbun dgn kain baju kotor..lemas aku tengok rumah masa tu...

Yang pasti diorg dah datang rumah aku...alhamdulillah...hehe...


(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

farinajaafar berkata...

nak buger jugak!!
hehehe...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

nak ke...beli jer lah kat pasau malam hehehe...

Hatiku...