Ahad, Oktober 19, 2008

Palm Garden Hotel Bahagian Akhir

Hari ni kira last kopek hehe..utk bebudak ni je...lepas makan sarapan terus  g playground. Aku dah siapkan bawak baju utk mandi..pelampung dah kempiskan mlm tadi.

So lepas main budak2 ni nak gak mandi sedangkan kat luar tu tengah panas giler..lantaklah labu..dah hari last oklah.

So diorg je yg mandi..aku duduk kat bawah payung konon tak nak panaslah hehe...

Kejap je..setengah jam kat playground dan lagi setengah jam kat kolam..pastuh aku balik bilik kul 11.30am..kemas ape yg patut...tunggu hubby balik angkat barang. Kitorg keluar lewat sikit..kul 2 lebih..pasal byk brg nak angkut hehe walaupun pakai trolley...

Ok..lepas tu kitorg g jenjalan kat Putrajaya...so gambar next entry...kang byk lagi kang...hehe...

kat playground...takdelah lepas ni g sini lagi hehe..


mandi kolam last jugak..mmg tak ler dtg sini lagi...





























aku ape lagi...posing je dgn kamera hehe...























Dah habis dah part bercuti happy dan hampeh kat sini.

Sebenarnya mmg byk happy dr yg hampeh..hampehnye pasal ada semut mayat tu pastu dia lembab nak kemas bilik aku..bukan ape..aku tak kisah tapi disebabkan lewat kemas tu...semut dah hurung tong sampah..ntah dr mana dtg semut tu..tetibe je byk..makin bunuh makin byk...ishh..tu yg buat aku tension tu...pastuh tau lah budak2 ni makan dlm bilik..bukan reti nak dok diam..dah ler karpet...lain kali klu g bercuti aku nak bawak vacum sendiri ler..senang sikit...payah tunggu dia lama sgt...

Happy dari pandangan anak2 aku je..pd aku..letih ler nak layan...tak dpt tido dgn lena macam kat rumah pasal nak bangun awal utk sarapan..kang lapar sbb tngahari mmg tak makan pasal aku malas keluar..lagipun rugi je byr makan  tengahari kat hotel tu dah ler mahal...sarapan tu free hehe...so aku makan byk2 masa sarapanlah...

Pastuh kene temankan diorg dgn aktiviti diorg kat sana. Balik bilik selalu dlm kul 11 lebih. Aku layan tv je sbb ada cinemax..pastuh tido ler..bangun dlm kul 2 petang pastuh bersiap nak mandi kolam lak...

Mandi sampai petang..selalu kul 6.30 baru balik..pastuh bersiap nak g makan malam kat luar plak...balik rumah dah tentu dlm kul 11 lebih..pastuh klu budak2 ni terus tido takpe..senang..nak memain lagi...melompat2lah terjerit2lah..hmm...

So kesimpulannye..best tapi memenatkan..yg pasti anak2 suke dan happy...tak ler bosan dok rumah je hehe...tp aku tak puas hati pasal semut dan internet tak free...itu je..

Ok...lepas ni pasal Putrajaya plak...lagi byk woo...aku pun malas nak upload skrg..tunggu tahun depanlah aku cerita hehe...

Chow chin chow...

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

10 ulasan:

Unknown berkata...

Aku suke tengok budak2 tengah bersuka ria, heh

;-)

Tirana berkata...

Rina...hampeh ek? tapi seronok jugak kan.. Kak tirana hujung bulan depan, mungkin akan bercuti ke JB..hehehe

Tanpa Nama berkata...

tak terbakar ke kulit budak2 tu?... mandi time matahari tgh terik... tak kisah apa dah, janji happy..

KTS berkata...

bebudak suka benar bila dpt mandi esp. kat pool...

huhuhuhuhu... jeles bila tgk org duk update blog...

teruk nye line streamyxxx... sesgggggttttt teruk... rasa cam nak gi bom jek TM tu... takde mood nak berblog..

p/s : sowiii... lps geram kat blog org :D

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

pendekar:
budak2 tu mmg happy tak terkata...

kak tirana:
seronok pd pandangan budak2 tu je hehe...tapi klu ada internet free..budak2 tu plak tak happy pasal mama dia dok terperap dlm bilik je plak hehe...

sasha:
dah kelabu dah diorg hehe...tp tak nak dia rasa terkilan plak sbb dah ada kat situ..dan hari last plak tu...

kutaksempurna:
sabar jelah...internet ni mmg kengkdg jadi camtu..kata je streamyx konon tapi lembab gak..

biskutrajin berkata...

uish...cuti sakan ni..hehhe

Tie berkata...

kak tie pernah ke putrajaya sekali...sukakan pemandangannya..teringin nak pergi lagi tapi tak tau lak bila...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

biskutrajin:
huhu..cuti best..hehe...

kak tie:
hmm...pegilah..makin cantik...bangga jd rakyat malaysia hehe..

farinajaafar berkata...

ee..best nye g jln2..hehee..
akak ni mmg suka bercui2 malaysia eyh?..hehehe
apa2pun..kena jwb tag dr rin..hehehe
jawab jgn xjawab..hehee

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

farin:
huhu..tag menyeksa jiwa tu...punye panjang...

akak bercuti secara kebetulan je...kan ikut hubby g kursus..bila lagikan...lagipun dok hotel tu free..syarikat yg bayar hehe...

Hatiku...