Sabtu, Oktober 18, 2008

Palm Garden Hotel Bahagian 1

Ok...bermulalah cerita tentang aku dan percutian yang happy dan hampeh...

Untuk pengetahuan korang..aku tinggal kat hotel Palm Garden IOI Resort. Hotel 4 Bintang. Tapi pasal ada semut mayat atau busuk tu aku bagi 1 bintang je pasal aku mmg BENCI SEMUT. 

Aku ikut hubby g kursus. Nasib baik yg sorang lagi tu tak nak dok bilik so dapat ler dia bawak aku dgn anak2 tinggal kat situ..mmg syok giler...yelah konon bercuti ler...

Untuk hari pertama ni aku citer aku datang je dulu ler...bertolak petang...singgah rumah kakak aku kat Seremban..nak beraya..pastuh dlm kul 6 lebih bertolak ke sana. Tak ler jauh sgt dari Seremban. 

Sampai malam...lepas kemas,mandi,solat...gerak makan malam plak. So aktiviti mlm tu takde ape sgt ler pasal penat mengemas pakaian sampai aku tak tido mlm...yelah nak siapkan utk 5 hari. Buntu kepala aku pk nak bawak baju ape dan brg2 lain....so lepas tu tido je...letih...

Tengok gambar plak....


dah sampai dah ni..alhamdulillah tak sesat pun...gambar blur pasal amik masa kete gerak..








aku parking kete kat sini..saje je amik hehe...


tu hah lobby...dah pintu masuk..aku dlm kete tunggu hubby check in  dulu..


dari jauh gambar lobby tu...


sementara tunggu aku suruh Zarfan posing hehe...



































aku plak...











bawak kete tu...laju giler...sampai berdiri ler katakan hehe...





Dah sampai dlm bilik...wah bukan main suke nampak katil...dan Zikry nak tepon makwe dia...


Pemandangan dari pintu masuk..


katil...pasal tempah utk 2 org so tu yg dpt katil twin sharing tu...takpe..pepandai kitorg ubah lepas tu hehe...


tv dan cermin solek


pintu masuk dan dapur cenonet...


bawak laptop tau..sampai 2 tapi hampeh tak leh pakai pasal tenet tak free kat sana...dah ler susah nak cari cyber cafe..rasanye mmg takde langsung yg berdekatan dgn hotel tu...





makan malam kat sini...


ok..sedap gak tapi rasa cam indon punye je..takde muka malaysia pun tukang layan dia...


wah suke dpt kuar...merayap je ntah mana2


tgk..tak reti nak balik dah...buat hati bengkek je jaga dia sorang ni...


(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ *hUgGiEsS* 
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨) 
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...