Jumaat, Februari 13, 2009

2 Cerita

Aku tak sabar nak citer kat korang pasal kisah aku malam tadi dgn hari ni...

Malam tadi g rumah baba..borak2 dan tengok keadaan mak dok sana utk beberapa hari sbb dia tak leh tido langsung kat rumah aku...

Yelah..takkan aku nak buat buai besar plak utk mak tido kan..so jalan terbaik hantar dia kat rumah dialah...

Nampaknye dia ok kat sana..tp tak nak duduk lama..nak jugak balik rumah aku..yelah selesa dan bersih..dah biasa dgn keadaan tu so bila dia balik sana serba tak kene jugak dibuatnye..

So yg nak citernye camni halnyer...

Baba bercerita..masa dia tengah tido ada benda masuk dlm telinga dia..tak pasti semut ke, ulat gonggok ker atau apa2lah kan...dia pun tak pasti..

Yang dia tau telinga dia cam tak bestlah dengar ada benda dlm tu..puas di cungkil..korek tp benda tu lagi gigit plak dlm telinga baba...

Baba pun benganglah dan dia pun bitaulah..

Baba g amik vakum...terus letak kat telinga..sedut benda tu dan baaaruuu lega hehehe...

Aku yg terdengar masa tu dah ketawa guling2 dah pasal mmg tak sangka kegunaan vakum sampai gitu dasyat sekali dan sememangnye aku mmg tak terfikir...MyEm0.Com

Geliga jugak otak baba aku nie hehehe...

Hari ni plak..baru jap tadi..kawan aku yg aku pernah aku buat entry pasal dia..

Dia telefon aku tadi dan tanya khabar...alhamdulillah..harap2 dia tak kecik ati pasal aku buat entry khas pasal dia..pasal masa tu aku pun mmg tengah kecik ati sgtkan..

So ok jer..dia bz sgt sampai tak jemput..hmm takpelah aku faham asalkan persahabatan aku dgn dia tak terputus sudah..

Kalau dia baca blog aku ni..aku nak dia tau yg aku tak pernah lupakan dia..kalau aku lupakan dia..aku tak kisahpun dia tak jemput aku masa dia kawin dan aku lagi suka tp aku sebaliknyekan?...maknanye aku masih sayang dia sebagai sahabat yg dah lama aku kenal...

Mmglah kita dah kurang masa mcm dulu tp kalau sekali sekala tanya khabar pun dah kira alhamdulillah...dapat kongsi suka duka..cerita terbaru..dapat anak ke..kan best..

Apapun..terima kasih Siti Zaila kerana menghubungi aku..aku sangat2 hargainye dan gembira sgt..sampai sekarang aku terasa kegembiraan tu..

Semoga kita terus berkawan....MyEm0.Com



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh.. pandai gak baba guna vakum tu.. tapi vakum yg mcmmana ya.. confuse gak tu.. Emmm bagus la, sekurang2nya tak ler putus persahabatan tu kan

Tirana berkata...

hehehe..lain kali boleh buat cara baba Nrina..

♥maziah♥ berkata...

sy gelak besau bace tang bab tu...muahahahaha geliga gak kn..walaupun agak kelakar!! hahaha menarik tul..

yg pasal kwn bek tu, sabar je la ye, alhamdulillah die ade cube contact tnye kabar, drpd xigt lagsung kn..

hehe

julietchun berkata...

Nasib baik tak dgn telinga2 skali msk dlm vakum tuh,hahahha.

su berkata...

wah! bagus n3 ni! hehe...sekurang2nya ade idea kalau ade bende masuk lam tinge kan! hehe

Kapten Luffy berkata...

apa binatang tu ek? hehehe

singamaraja berkata...

Singamaraja berkunjung dan membaca blog ini

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

cutemiut:
apa vakum pun boleh asalkan boleh sedut hehehe...

kak tirana:
baguskan..tak yah susah2 nak korek ke ape ke hehe..

maziah:
pasal tu aku dah gelak habis dulu baru citer hehe...mmg lawak habis masa baba citer tu...

julietchun:
ok lagi telinga baba aku..masih sempurna hehe...

su:
hehe..itulah pasal..

monkeydluffy:
kalau tak silap...ulat gonggok yg halus tu..byk betul kat rumah mak aku tu...

singamaraja:
tq singgah sini hehe

Hatiku...