Isnin, Februari 09, 2009

Bowling

Hari tu aku ditugaskan untuk amik anak buah aku yg keje kat Maxis kat Mahkota Parade,Banda Hilir tu..dia call suruh amik dia balik keje..malam plak tu hmm tak kisahlah..

Aku pun terpklah kalau amik awal takpe gak tp amik kul 10 lebih..kedai pun dah banyak tutup kat Mahkota Parade tu...

Pastuh cam dapat idea nak main bowling sambil tunggu dia abis keje..sampai kat sana dah kul 10.15pm..mmg semua kedai dah berbungkus kain..takde sape yg menjual pun melainkan kat bowling dan panggung wayang jer..

Aku pun bawak anak2 g sana..main satu game jer..setelah 5 tahun aku tak sentuh lagi bola bowling tu huhuhu..rindu tak dapat nak digambarkan tp yg main bukan aku..anak2 jer pasal diorg lagi excited sbb pes time main bowling...


ade jer benda nak usik...


hah angkat jgn tak angkat..ingat ringan ker..


fuh konon nak baling ler tu...


merengkek angkat bola nak baling...


dah ler pengkau..muahahahaha...


lihat bola tu..sebenarnye tahap kelajuan bola tu..hmm...0.0000001 km/j sehingga leh tersekat kat longkang dan tak gerak2..sampai bape kali pengawal tempat tu kene baling bola bagi bola kuar dr longkang..


adik nak pilih bola...mcm bagus..


bola yg sedang menuruni longkang hehehe...tengok jerlah.. 


aku?!!...amat misteri sungguh gambar ni kan..aku mmg sudah tidak ingin dikenali skrg nie...muahahaha...ni Zikry yg amik..sesuke ati dia jer amik camtu...


tak leh buat ape sbb mmg bola tu nak g longkang jer hehehe...


adik ni menari2 plak kat situ..org sebelah nak baling pun tak leh nak concentret..


amik bola dia..8 jer hehe..tp tupun mmg berat giler wei..pd dialah..pd aku tak,pasal aku pakai bola 13 hehehe...baru power tp bukan aku yg main so mmg tak power lah hehehe...


wah..dgn sungguh bersemangat ingin membaling...ada gaya tak hehe..tp pakai selipar..spoil jer..


akhirnye ke longkang jugak muahahahaha...aku dah gelak guling2 dah tu...


muke keciwa...ada hati nak jatuhkan pin konon..meh mama baling ko jer kat pin tu..mesti jatuh semua pin tu hehehe....


tengok hasil budak2 ni main...zarfan pun main jugak tp takde sape ler nak amik gambo pasal aku yg balingkan hehehe...markah tu sebenarnya tambah 2 kat depan 45 tu...dan kosong tu abaikan patutnye X hehehe...


sume rm7..cam mahal plak rasanye..yelah dah 5 tahun tak main..harga minyak pun dah bape kali naik..


ade ke patut dia ingat tu gelongsor..aduh..buat malu jer..anak sape ler tu kan...


Dah abis main pun anak buah aku tak jugak balik..

Pastuh g main game plak..game kete daytona tu..dulu aku giler main tu jer hehehe pasal tak dapat memandu tp bila dah dapat memandu aku ikut betul2lah cara tu hehe taklah..giler ape..

Zikry nak main sgt tp bila dah letak duit baru terpk yg kaki dia tak sampai nak tekan minyak aduhduh...rugi jer..aku dok sebelah dgn zarfan..dia pegang stereng aku tekan minyak so takde masalahlah...

Tengah main tu anak buah aku baru sampai dan kitorg balik..

Habis cerita...


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

1 ulasan:

Kapten Luffy berkata...

nanti mereka akan balas dendam dengan kalahkan ko... heheeh

Hatiku...