Khamis, Februari 19, 2009

Suke die...

Aku tengah emo sikit skrg nie...MyEm0.CoM

So dalam kemurungan dan sedang mengurungkan diri dlm rumah jer..malas..apa nak buat pun malas...MyEm0.CoM

Korang bayangkan kalau kita sedang mendayung dan sedang melawan arus...arus tu dah tentulah dasyat kan..so kalau korang lemah dan tak berdaya..korang akan biarkan diri korang hanyut jer kan..tp pd yg kuat akan cuba mendayung..aku skrg ni tengah tak kuat..so aku nak rehat..lantaklah aku tersadai kat nane..ada aku kesah..MyEm0.CoM

Tadi baru jap tengok muzik2 yg citer pasal Faizal Tahir...

Aku ni susah sebenarnya nak minat artis lelaki setelah separuh nak mati minat KRU masa sekolah dulu pastu dah tahap menyampah plak hehehe...

Kalau pompuan dah tentu2 aku suka Siti Nurhaliza dan lelaki ni mmg takdelah cuma minat lagu jer..MyEm0.CoM

Tp sejak wujudnya Faizal Tahir ni aku jadi giler plak kat dia..mmg bukan calang2 org pun aku nak minat penyanyi lelaki hokey hehe..MyEm0.CoM

Vokal dia mmg buat dada berdebar jer...kalau mengaji agaknye lagi best kan suara dia...

Pastuh aku keciwa sgt bila tau dia nak genti nyanyi dah..nak cipta lagu jer...MyEm0.CoM

Kalau ikut pendapat aku lah kan dialah penyanyi lelaki terbaik kat Malaysia ni..MyEm0.CoM

Pasal isu yg dia bukak baju tu hmm..bukanlah aku kata bagus sgt tindakan dia tu tp pada aku tak ada salahnye pun sbb dia bukan bogel pun..masih tidak menjejaskan aurat dia..dia buat sbb dia nak bagi baju dia..tali pinggang dia..free ape..hehe..tp kalau tak bukak baju pun lagi bagus sebenarnya..tak ler dia kene gam..

Yang aku rasa tak puas hati..kalau artis pompuan yg sampai terjojol2 terdedah sana sini tu..tak plak salahnye..tak adil betul kan...

Masa AJL 23 hari tu aku lebih suka lagu Cuba tp lagu Sampai Syurga ni yg menang tp mmg patut menang pun sbb disertai dgn lakonan yg best dan hebat..MyEm0.CoM

Kalaulah Faizal Tahir baca blog aku ni cheh kunun2 ler hehehe...MyEm0.CoM

Janganlah ko genti nyanyi...aku suke dengan cara ko...manalah tahu satu hari nama ko akan setaraf dgn Sudirman..walaupun Sudirman punya suara pun tak sebest ko..ko mmg best sgtlah..kalau boleh makan, aku takkan makan ko tp simpan dlm peti ais jer..letak luar kene makan semut plak so sampai berlapok pun aku tetap suke hehehehe...MyEm0.CoM

Sila double klik pd skrin kat bawah sekiranya lagu blog aku mengganggu hehe..





post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

Tiada ulasan:

Hatiku...