Ahad, Februari 08, 2009

Tag dari Nuee


Tag Gila2 Makeup...

dari Nuee

Peraturannye..

1. Copy paste gambo ats nih n tepek kat blog uowls..
2. Snap gamba koleksi makeup yg anda ade especially lipstick, gloss, eyeshadow n mascara
3. Elaborate each of them. hehe...


 

Ni ler make up aku...tak semua tu pun aku pakai..kengkadang jer..yg bedak tu dr produk cosway biasalah aku kan ahli cosway hehe...L'elan Vital-Bright Light code 92015 8.5g jer haa..lengkap giler kan hehe...

Yang kuning tu aku dapat free masa beli majalah mingguan wanita tu...dr tak cube aku cube jer lah...Garnier-Light..katanya utk ilangkan bintik itam so aku cubelah utk ilangkan bintik itam tu kononnyer..ada sikit perubahan so aku rasa nak teruskanlah..tp lum beli lagi pasal lum abis pakai pun lagi yg free tu hehehe...

Yang pink tu gincu aku..sebenarnya dia bukan gincu tp utk lembabkan bibir dan jadi warna pink semulajadi hehe...dan boleh pinkkan puting payudara jugak..produk dari cosway jugak Cheery Pink-Bioglo 10g. Aku pakai leh tahan 2 3 bulan pasal aku jarang pakai..bila nak kuar jer pakai hehe...tp mmg aku suke sgt gincu ni sbb mmg nampak semulajadi..tak macam gincu biasa yg leh merahkan gigi jugak hehe..


4. nyatakan set makeup pe yg anda ign miliki pas ni
takde ler plak pasal aku ni malaslah nak make up ni..kang nak kene cuci balik..leceh sungguh..lagipun cam membazir jer..kang solat dah kene cuci pastuh nak letak balik make up..jadi simple jer lah yg boleh hehe..yg ada tu pun dah cukup banyak aku rasa..
 
5. Tag seme kwn perempuan anda [ p/s kwn laki pon bleh kalo die pki makeup.kalo nk tyg makeup bini die pon leh gak.hihi..]
nak tag ye..musti..ni musti ni hehehe..

kak tirana
mek tie
cik linn
aliya

6. Ucapkan trima kasih pada kwn yg post tag ni tok anda..
tq nuee...hehe..



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

2 ulasan:

Tirana berkata...

Uishhhh..kena tag...Macam mana ni...kak tirana tak dak mekap sebab tak pernah pakai mekap..hehehe..natural beauty gitu...

@LiYaNNuaR ツ berkata...

hohoho... kenaaaaaaaaaa la pulakkk... ok ok ok... tag yg menarik utk dijawab... ti sya jawab ek... :D

Hatiku...