Selasa, Februari 10, 2009

Hadiah dari Amirul


















Inilah hadiahnye...

Sebagai tanda maaf Amirul kepada Zikry...

Siap ada harga lagi hehehe..ntah bila keluarga dia beli agaknye..bersusah payah siap balut lagi bagi hadiah kat Zikry..

Zikry ni buat tak tau jer...cakap dgn dia ada gado lagi tak dgn Amirul..dia cakap tak..

Bila aku pegang kat tempat kene gigit tu..dia cakap jgn pegang..sakit..hmm bengkak sikitlah tp aku cakaplah jangan marah Amirul lagi tau sbb dia dah bagi hadiah hehehe...

Aku pun tak pasti aku akan buat gitu jugak kalau Zikry yg pukul atau cederakan anak org lain...

Tapi disebabkan kejadian begini..akan buat aku lebih prihatin jugak jika Zikry buat gitu kat anak org lain..buat perkara yg sama...tp kalau sampai masuk spital budak tu dikerjakan Zikry ermm... takut jugak kan nak jumpe mak bapak budak tu huhuhu..jgnlah sampai jadi gitu...

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

julietchun berkata...

jgn sbb hal kck kita gdh kan, apa pun mmg parents amirul betul rasa bersalah tu.

Ciklinn berkata...

yyeyyeyeye dapat kete... takpe... ni kenangan2 antara diorg nanti..

~PakKaramu~ berkata...

Salam ziarah orang Melaka

Kapten Luffy berkata...

kalau ibu bapa saling maaf bermaafan... lagi bagus... budak2 gaduh ni bese ler... lain lah yg dah pandai pikir..

87 berkata...

sangat2 la cute budak ni..nanti besar tentu ensem ni..hehe

Hatiku...