Rabu, Februari 25, 2009

Tag dari Maziah

Maziah..si pemberi tag ni..

Mmg cute orgnye...tq ye dik..


rules:
1) anda dikehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka
2) pastikan di crop
3) setiap 1 pic hanya boleh menampakkan 1 @ 2 anggota sahaja..
4) huraikan sedikit tentang pic itu
5) tag sape jer asal lebih 5 org ye..


Nilah gambau peberet..walaupun dah kawin tp cun lagi arr...masa ni baru anak sorang dan cermin mata tu baru beli hehe..



Mata



Sepet dan kecik..dulu sanggup aku amik pensel dan tekan kat kelopak mata tu..kasi ada kelopak sikitlah tp hampeh..buang masa je..apapun bersyukur dgn pemberian Allah..sempurna penglihatan..

Hidung



Kecik jugak dan penyek..sering melakukan aktivi pembersihan..hehe..Alhamdulillah deria bau yg masih berfungsi..


Mulut



Kat sinilah yg selalu buat org tergoda hehehe..tp senyumankan sedekah so aku senyum ikhlas..pd yg terperasan tu maaflah sbb aku takde niat mengoda pun hehe...


mari kita tengok sape yg kene..
♥along arman
♥sasha
♥mek tie
♥aini
♥bibu


Ok..nasib koranglah terkena pasal aku pakai dadu je hehehe...

Huh lega dah siap..ok leh tido hehe..


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

3 ulasan:

♥maziah♥ berkata...

huhu thanx kak nrina sbb sudi bt tag ni..hehehe..

walaupun sudah kahwin, cun lg pe....ahaks...

Sasha berkata...

angin tak ada ribut x ada tiba2 kena tag?... aduh!! bole...bole... nnti tag tu akan dijawab...

p/s: Nrina still cute walaupun dah beranak dua...

Unknown berkata...

adoi nak kene dak rina ni!!
hehehe segan le tag gambo muke ni...gue ni pemalu urangnye!erk..utang dulu bley?

Hatiku...