Sabtu, Februari 07, 2009

Ntahlah...

Aku masih berfikir..dan terus berfikir..MyEm0.Com

Perlukah aku ikut suami ke sana ataupun meneruskan kehidupan aku di sini...??

Susahnye nak buat keputusan...MyEm0.Com

Memula dulu aku mmg nak ikut sgt sbb takut keadaan dia kat sana tak terurus makan pakai...tp bila anak dah mula sekolah nie..aku dah rasa lain plak..

Penah gak aku tanya kat hubby..perlukah aku ikut..ktnye ntahlah..tak payah kot..MyEm0.Com

Jadi aku pun cam malas plak rasa nak ikut sbb dia pun mmg risaukan keadaan aku dan anak2 bila dah berada kat sana...mana sama dgn sini...MyEm0.Com

Takut juga kalau tetibe bila dah lama berada kat sana tanpa aku dan anak2...dia akan berubah..dan menjadi dirinya yg tak aku kenali lagi...MyEm0.Com

Bukan 1 atau 2 citer pasal goda mengoda suami org yg aku dengar melibatkan minah indon nie...MyEm0.Com

Apa yg harus aku buat ye..MyEm0.Com



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

6 ulasan:

UnGu VioLet berkata...

jangan bimbang sgt kak.. try buat istikharah.. lepas tue, just tawakkal pd Allah..

Tirana berkata...

Cuba Nrina listkan keburukan dan kabaikan kalau ikut..hehehe...tengok baik banyak atau buruk banyak. Lepas tu solat istikharah.

Tie berkata...

Hmm...berapa lama? Kalau setakat sebulan 2 tu, tak pe laa, tak payah ikut.

Tapi kalau bertahun2 tu, susah sikit, sebab tu Indonesia, bukan kat australia ataupun london.... Kena tengok sifat hubby nrina tu, kalau dia jenis pendiam, tidak peramah, jarang sekali gurau senda dengan perempuan...mungkin itu dapat melindungi dirinya ... bukan nak takutkan nrina, tapi wanita Indonesia ni lain sikit.

Kalau hubby nrina mudah mesra, lebih baik nrina ikut je...bukan curiga kat hubby tu, tapi wanita kat sana bila dah suka kat orang dengan mudah buat sesuatu ...pekenakannya...bapak sedara kak tie dah kena... walaupun dia sorang yang pendiam....Tahu2 dah ada anak kembar kat sana...dah besar pun, hu hu..(kira sepupu kak tie laa..hi hi...)

Nrina, elok buat sembahyang istiqarah....

Kapten Luffy berkata...

ikut lah kak... kang suami kesunyian lak... huhuhu

atie berkata...

Kalau lama baik ikut lah rina, sebab susah senang bersama kan.......klau sekejab je, biar le cik abg pegi sorang.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

Mar:
hmm..insyaallah..semoga allah bukakkan pintu hati utk pilih yg mana harus dipilih kan..

kak tirana:
ok gak ek cara gitu..nanti saya buat list hehe...

kak tie:
tak tau bape tahun yg pasti lebih dr setahun...
itulah yg saya dr dulu risaukan...sbb dia sorang kat sana..mudah untuk digoda..
ntahlah kak tie..saya akan cube buat yg terbaik..

monkeydluffy:
hehehe...pandangan lelaki mmg gitu..dia pun memula suruh ikut tp kenangkan anak tengah sekolah nie...mcm payah plak sbb kat sana dah ler terpencil..mana sgtlah tempat belajar yg bagus sbb kampung jer..lainlah kat bandar..
kalau budak2 ni lum sekolah lagi.dah lama akak ikut hehe..

kak atie:
lama ni..pasal tu kene pk betul2..plak tu lama nye sampai tak tau bila..mungkin setahun..dua tahun..bertahun2 huhuhu...camne dgn pelajaran anak..nak sekolah mana kat sana..terabai ler nampaknye..

Hatiku...