Isnin, Februari 02, 2009

Geramnyer..

Ya Allah...aku nak bertukar jadi alien dah nie hah..dah mula hijau2 badan aku ni hah!!!...MyEm0.com

Tensionnyer...MyEm0.com

Lembab nak m****s betul internet malam nie...MyEm0.com

Nak tunggu nak baca entry kengkawan pun payah...apa lagi nak bagi komen terus hang...dapat singgah tp tak dapat tinggal jejak...MyEm0.com

Hmm...

Pasal ikan tu..dah cuci..hubby dah cuci sendiri...penat dia tp cantik plak aquarium tu bila dah cuci dan takde ikan lagi dlm tu hehehehe...MyEm0.com

Perancangan nak beli ikan baru? ntahlah..dia tak bitau..harap2 tak pasal dia sering takde kat rumah..aku..harap leh bagi makan jer kat ikan tu..tang nak cuci dan belai dan tengok...jauh skitlah nampaknye..MyEm0.com

Oklah..aku tension sgt nie..tido lagi baik..besok punye aktiviti amat padat...MyEm0.com

Seperti biasa meh aku senaraikan...

1 > g hantar Zikry sekolah
2 > amik mak dan baba kat rumah dia utk hantar g Hospital Besar..ada rawatan susulan lagi..
3 > rasa tak lama sbb amik darah jer dan lepas tu g mana2 atm yg leh kuar duit pencen baba..
4 > kalau sempat g makan kat kedai kalau tak sempat aku terus hantar diorg balik dan amik Zikry balik dr sekolah..
5 > jika dapat kelulusan dari pihak HQ syarikat hubby..aku kene g jabatan imigresen untuk buat passport antarabangsa..
6 > lepas tu..balik rumah masak..makan..internet..tv..tido zzzzzzzzzzzzzzzzzzz....MyEm0.com

ok..tata..MyEm0.com



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

Tirana berkata...

hehehe..sabo aje la dengan internet ni..kadang2 laju..kadang2 slow..Macam kita gak...Ada hari kita slow..ada hari kita aktif

Huaaa..Nrina nak ikut hubby ke insdonesia ke? Buat passport antarabangsa mesti nak pi luar negeri tu..

atie berkata...

A ah, best la nrina nak g luar negeri lah. Nak ikutttttt..heh heh

Tanpa Nama berkata...

nor, ko kene migrate ke???
eh aku dh tukar link.. free2 visitla blog aku ye.. hehehe

Ciklinn berkata...

adoii linn punn ada masalah yg sama ni...intenett lembab gilerrrrrr haittsssss linn pun tumpang nak jadi hijau gak lah...

CuTeMiUt78 berkata...

biasa la kan tenet ni.. memang tau..kadang2 laju je... kadang2 slow.. lemau semacam je.. hah tu yg blh jdi ijao tu

Hatiku...