Ahad, Februari 08, 2009

Kerusi Laman




Kerusi laman yang baru beli 2 hari lepas..

Atas permintaan mak aku yg susah nak lepak kat luar..

Harga RM170..mahal tak? aku rasa mahallah..kayu mcm reject jer..kalau badan jenis gajah yg duduk mesti prap..patah hehe..tp takat ni oklah tu..

Mak aku suke sgt sampai tertidur kat kerusi tu sambil dihembus angin sepoi sempoi bahasa...

Hubby tak dapat tengok aku beli..sbb aku pk nak yg nie..suka sgt fungsinyer..leh bukak dan leh jadi cam meja...



Tp bila pk harga hmm..rm450..cam semput jer dengar kan..pastuh kayu plak tu..bape lama pun leh tahan sbb aku nak letak kat luar..kang kene hujan panas hujan panas..reput..

Pastuh aku yg cam anak gajah ni duduk nanti leh terbarai plak kayu tu...terjelepuk ler cam nangka busuk..

Takpelah..mmg nak beli jugak kerusi laman kat luar tp yg rock iron punye..mahal ek? aku survey dlm rm600 camtu..lagi semput tp bila pk besi..oklah tu leh tahan lama berbanding kayu..betul tak hehe..ade sape ke yg leh bagi cadangan yg mana bagus dan berpatutan?


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

3 ulasan:

@LiYaNNuaR ツ berkata...

besi skrg mmg mahaiii.. jgn letak merata2.. ti ilang bjuai pulak... :)

Tirana berkata...

Amboi...cantiknya kerusi laman dia..jelesnya..hehehe

Kapten Luffy berkata...

kalau ada org pandai bertukang lg best... beli kayu jer

Hatiku...