Sabtu, Januari 24, 2009

Nak g ke tak?

Tak tau nak bitau perasaan aku sekarang nie...MyEm0.Com

Malam tadi kawan baik aku dari Pahang sms aku..kul 11 lebih...dah nak tido dah aku masa tu...

Dia bitau kawan kitaorg iaitu Z akan kawin besok..hari ni ler maknanye...MyEm0.Com

Aku terkejutlah..apsal aku tak tau...padahal dia kat Melaka jugak...bukan jauh pun nak jemput aku..kecik ati aku MyEm0.Com

So kawan aku tu confirm balik...

Pagi tadi dia sms kata mmg betul Z ni kawin hari ni...MyEm0.Com

Masalahnye aku puaslah cek email aku..takde pun jemputan..tanya kat baba aku ada org datang jemput tak? Tak jugak katanye...

Aku tak dapat jemputan padahal sebelum ni aku dah bitau dah kat dia..nak kawin jangan tak jemput plak...

Bukan tak tau dia nak kawin dlm waktu terdekat tp tak tau tarikh lagi...

Kalau koranglah kan..korang nak tak g kat Majlis Kahwin dia tu...?

Aku tak dapat jemputan tau...MyEm0.Com

Penah gak aku teringat org cakap dgn aku..kalau kita tak dapat jemputan..dosa datang majlis org sbb tak dapat keizinan..mungkin dia berniat mmg tak nak jemput..

Contoh..kalau dlm kad jemputan ada tulis nama kita jer..nama keluarga anak2 tak jemput..so tak bleh datang jugak tau pasal tak dapat keizinan...mcm jemputan hotellah...hehehe...

Aku mmg tak kisah sbb aku mmg nak datang tapi takpe ke...?

Serba salah dibuatnye...MyEm0.Com

Kawan aku yg dari Pahang tu dia jemput plak..ni yg dekat ni tak plak dijemput..apa citer tu..



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

7 ulasan:

Tirana berkata...

Dia terlupa kot.. Kalau kak tirana..buat diam2 aje..sebab malas nak pergi..hehehe..karang bising2, dia jemput..dah kena pergi..ehehehe.. Tak baik kak tirana ni kan..

cemut berkata...

mebi die terlupa kot kak.maklom la byk mende die nk settle kot.kadang mende dpn mata pun bleh tlepas pandang.tp kalao cemut kalao xde org jemput,mmg xp hihihiihi

aku berkata...

ape salah nye kalau rina yg contact dia

kata kawan baik kan
saya rasa dia terlupe
dia dok ingat dah jemput rina
padahal....nye...dia x jemput lagi

pegi je...

Kapten Luffy berkata...

aah... maybe terlupa kot

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tirana:
hehe..saya biasa jugak buat gitu tp ni kawan dah lama kenal...tp mcm ada konflik sikit dgn dia...

cemut:
ye ler tu kot..dulu akak penah jemput dia datang sendiri kat rumah antar kad tp dia tak dtg pun..

farah:
payahlah...takpelah..dulu mmg ada sikit salah faham dgn dia tp kita tak kisah sbb penah berkawan..tak sangka lak dia tak jemput sbb dia penah bitau dia nak kawin...

monkeydluffy:
lupe yg disengajakan...takpelah..org tak jemput kita pun tak sudi hehehehe...

farinajaafar berkata...

hehehe..
mmg xpegi pun kan..hehehee..
klu berat ati xnak pegi..baik xpyh pegi..hehehe

CuTeMiUt78 berkata...

mmm..terlupa kot.. ha'ah kita pun ada dgr gak.. pasal jemputan.. yg klu kita tak dijemput.. kira tak elok la klu kita pergi gak kan..

Hatiku...