Jumaat, Januari 30, 2009

Cuak..cuak..adoi..

Alamak hai...cuak aku beb cuak giler nie...MyEm0.Com

Lepas amik Zikry balik sekolah tadi aku nampak benda yg tak sepatutnye terjadi...

Ikan aku semua dah kiok...apa sudah jadi ni..wabak apa yg telah melanda...MyEm0.Com

Chikupunye atau cikudahlamatakmakan....MyEm0.Com

Tolong aku..tolong...MyEm0.Com

Penantian aku telah menjadikan aku cuak..walaupun aku mmg nak hubby balik tapi aku takut dia nak balik ni plak aduhai...MyEm0.Com

Dah membusuk tu...bau jgn cakaplah..aku rasa nak pengsan dan termuntah sekali..agaknye baru pagi tadi ataupun malam tadi...eh malam tadi elok jer aku tengok dia gerak2...ataupun tengah nazak huhuhu...MyEm0.Com

Abang...minta maaf banyak2..tak sengaja..MyEm0.Com

Nak salahkan siapa nie..aku mmg tak penah sentuh suis dlm bilik tu..yg biasa sentuh mak aku..walaupun dah beratus kali cakap jgn sentuh situ sbb itu suis oksigen ikan kat luar...pelik..apsal dia masih nak usik jugak...MyEm0.Com

Ataupun anak buah aku ahhh yang pasti salah aku sbb aku tuan rumah..takkan nak salahkan tetamu pulak...

tengoklah ni huhuhu...napelah aku cuai sgt..MyEm0.Com


terseksa sgtlah tu...org kat palestin kene bom..yg ni plak kene aniaya dgn tuan yg tak sedar perbuatan dia huhuhu...MyEm0.Com


sedih sgt..takut sebenarnye sbb ni anak2 kecil hubby..walaupun aku mmg tak amik tau pasal ikan ni tp huh!! ni kesayangan hubby...ayah..maafkan mama....huuaaaaaa......MyEm0.Com


ni ler suiz tu..masa ni aku on kan pasal dah cuak..tp mmg aku tak perasan sejak bila suis tu off..dan sape yg off...yg pasti bukan aku..


suiz kat atas bersambung dgn suis atas dinding tu hah..bersambung kat aquarium..


tengok..jauhkan..takde kene mengena..kenapa ada org yg nak usik jugak...tp mmg aku tau mak selalu blur kat situ..tp dah puas bitau jgn sentuh suis situ..napalah dia masih tak ingat...


Apa yg perlu aku buat skrg...

Adakah perlu aku mcm normadiah dlm citer lela manja..setelah membelasah anak2nye dan terus ubah pakaian ke berkemban dan posing kat katil...sambil menunggu ketibaan suaminye yg baru balik... 

Perlukah aku terus buat begitu jer untuk menutup kesalahan yg telah aku buat..wow seksi tu hehehehehe...MyEm0.Com

Tp dgn badan aku yg mcm tong yg berbentuk ni..rasanye dia makan tak hehehe...

Tolong...aku lum bitau lagi kat hubby..skrg dia dah balik dan ada kat rumah kawan dia yg amik dia dr lcct tu...nak bincang urusan bisnes dia..tak balik rumah lagi nie...

Aduh..aku amat serba salah skrg..tak tau nak cakap camne kat dia...

Kalau korang bagi cadangan pun tak sempat lagi aku nak buat sbb dia dah dekat sangat dah nie...jap lagi dia balik...aku baru skrg dapat buat entry pasal nie...sbb dah bersalah sgt..dan tak tau nak cakap kat sape...

Semoga aku tak kene marah huhuhu...doakan aku ye...

Ayah, mama minta maaf sbb mmg betul2 tak sengaja...MyEm0.Com



post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

6 ulasan:

UnGu VioLet berkata...

insya allah, akak tak kena marah.. bukan salah akak kan.. bukan sengaja..

Tie berkata...

Hmm....cepat2 kutip ikan2 tu dan buang... bersihkan aquarium sekali..

Katakan hal yang sebenarnya...lepas tu beritahu nrina nak belikan yang baru...guna duit nrina sendiri (duit dia jugak!).. bodek sikit..buat muka sedih... dia mesti rindu kat nrina lebih dari ikan2 tu..hi hi...

Izzah berkata...

selain ape yang kak tie dah cakap tu..ada sket tambahan dialog..cakap kat hubby nrina dah ajal ikan tu..Allah nak ambil..lagipun setiap yang hidup pasti akan mati kan...

Kapten Luffy berkata...

uhuk... kesian ikan2 tu... tp tak kena marah kot kalau kena cara dia

SaDi berkata...

laa hai... kesiannya kat ikan tuu... sadi kalau tengok ikan sadi mati pun sadi sedih... anyway... bukan salah nrina... nanti pujuk laa hubby... pergi kedai ikan... belikan ikan baru untuk dia :)

@LiYaNNuaR ツ berkata...

aduhaii... siannya... takpa la... sudah ajal barangkali... sabar yek...

Hatiku...