Isnin, Januari 05, 2009

Aiman Zikry g sekolah

Hari ni Aiman Zikry sekolah tadika..buat pertama kalinye...hehehehe..aku bangun kul 5am..berkobar2 nak buat persiapan utk dia hehehe...

Lepas ni..kehidupan aku jugak berubah dgn drastiknye...kene bangun awal siapkan sarapan dan hantar g sekolah..

Susah jugak nak bangunkan dia pagi tadi sbb dia jarang bangun awal...

Alhamdulillah dia tak buat hal sgt..happy je..aku tinggalkan camtu je..kang klu aku bitau dia aku nak balik..mesti dia nak ikut aku...


Dah nak gerak tapi dia nak amik basikal dia..nak g sekolah dgn basikal hehehe..mana boleh..



adik pun berkobar2 jugak nak pegi sekolah...


berjalan kaki ke sekolah..dekat je..











bersama pegi sekolah hehehe...


aku berlari ni...saje je..teramik plak gambar nenek cine tgh jogging tu..


ni ler tadikanye..


salam cikgu hehe...


suruh masuk tapi tunggu aku jugak nak masuk baru masuk...


cikgu bawak terus ke kerusi..duduk..selambe je muke dia tu..tak rasa takut pun..


aku suruh dia je yg pandang..sekali semua pandang daaa....


Zarfan memain kat luar...


ni laman...baru tebas rumput..hari tu mcm lalang aku tengok..


ni dah nak balik..tinggalkan abg dia...lantaklah ape nak jadi..pandai2 ler cikgu tu nak pujuk hehehe..






Dia lum pakai baju sekolah tadika tu lagi pasal baru pertama kali..maybe hari ni dapat kot...

Yang pasti dia tak takut dan tak meragam..takut gak dia nangis2 ke..tak nak lepaskan aku ke...

Tak sabar nak amik dia plak..nak tanya ape dia belajar hehehehe...

MyEm0.com
(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

9 ulasan:

cemut berkata...

wahwah bes nye anto anak yg br nk skolah kan.mesti die alik xsabo nk tanye mcm2..

Sasha berkata...

bertambah 1 lg keje... & bermulalah rutin pagi yg baru... penat skit.. tp sronok gak,kan?... ada time utk kita bebas 1/2 hari tanpa budak tu... bole le rehat skit... pening kepala pun kurang... tp tetiba je rasa rumah jadi sunyi sepi...

saya berkata...

wahhh...dah besar dah tu berani pegi sekolah tak nangis. bravo!!!!!

azza_irah berkata...

alalaaaa comei nya...sure rina bangga kan anta anak g skolah...tringin akak nak rasai pengalaman tu..

atie berkata...

zikry dah mula sekolah yer...aik zarfan pun nak sekolah gek.hehee. nanti kita buat tag tu ye..

Dancer berkata...

so cute ur children. anyway, ni dekat mana ni? macam dekat Melaka je :)

oh i found your blog from UnaChenta :)

nueeunlimited berkata...

wah2..cumilnye g skolah...msti akak bangge kan 1st day anto ank g skolah. brani tul aiman ye.x nanges pon.bgs2..

Unknown berkata...

alahai .... kiutnye dia... anak kite lame lgk nak msk sekolah... tah2 kite plak yg takleh tido ngisaukan die... hihihi

Ciklinn berkata...

dah sekolah yer.. heheh pasni ada keje baru yer..hantar dan amik anbak adari sekolah....

rina samalah aliff pun gi skeolah jln kaki jerkk sbb selang 2 rumah jer.... hehehheh senang..ku jenguk jer.. pehtu terus dia berlari balik..

Hatiku...