Ahad, Januari 04, 2009

Tag Award dari @LiYaNNuaR


Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog (¯`v´¯) ♥nrina si tulip manis♥ (¯`v´¯)untuk mendapatkan award anda".

MyEm0.Com

Alamak @LiYaNNuaR camne leh jawab lewat ni..dah masuk 2009..laku lagi ke ehehehe..belasah jelah ek..

10 Fakta / Hobi diri sendiri...ape ek..ni yg makan bertahun nak pk nie...2 tahun tau..hehehe...MyEm0.Com


hmm...blog ler hehehe...mesti sape ada blog..seorg yg gile blog..terutama yg bagi tag nie.. si @LiYaNNuaR pasal mmg byk info blog yg canggih manggih dia ajar..aku pun dah berjangkit dah woii..tp aku setakat syok sendiri je..mcm tulis diary cume aku lebih byk gambar je hehehe...dulu aku tak mengharapkan ada org baca pun pasal sapelah nak baca kisah aku yg bosan gitu..tp tak sangka ada gak yg sudi baca..aku ape lagi..dah jadi giler blog..MyEm0.Com

eh samelah kita @LiYaNNuaR..aku ni bab menulis ni makan tahun gak nak siap pastuh masalahnye paham ke tak paham org nak baca pasal kecil sgt macam semut...klu taip tu fuhh...mmg bestlah...hehehe..aku paling sayang keyboard gak..klu dapat laptop terus aku semput pasal aku tak reti gune keyboard kat laptop..muahahaha...lagipun bunyi dia tak best...betul tak...atau aku je yg rasa gitu hehehehe...abaikan jelah ye...

Hobi aku adalah ape yg aku suke buat...hmm hobilah namenye ek..hehehe..suke memandu..utk hilangkan tension..klu seminggu tak pegang stereng kete..aku boleh jadi giler dan sakit jiwa... masa aku dlm pantang..aku bawak sendiri kete utk g klinik...asalkan aku tak giler..kang meroyan plak lagi susah hehehe...

same lagilah @LiYaNNuaR..shooping adalah perkataan yg boleh buat aku tenang seketika hehehe..tapi ligat semula kepala hotak ni bila takde duit dan nak cari duit..nak cari tu tidaklah cume camne nak mintak gaji kat bos aku tu hehehehe...alasan baik punye mesti dia bagi..tak pun aku belasah je kad kredit...hehehehe..sorry ayah..terdesak..skrg ni aku tgh giler kumpul sampah yg leh jual balik..nnti leh dapat upah..hehehe..tapi pening gak kepala aku bila dah byk sgt sbb asyik lupe je nak hantar...dah berlambak kat dapur..semak giler..

Aku paling pantang rumah takde alas kaki weii..takkan nak jengkit kaki bila lepas kuar bilik air..takkan aku nak pakai kasut dlm rumah...apepun mesti ada MESTI tau...kalau tak aku geli..klu kat rumah aku lagi tak suke pasal perkara camtu akan buat lantai rumah aku tak kilat ada kesan2 kotor huhuhu..aku tak boleh tengok..terus capai mop..itupun satu hobi jugak..cuci lantai hehehe...MyEm0.Com

Aku pun suke giler brg yg nampak mahal tapi murah..contoh-bundle hehehe...sanggup habis ratus2 kat situ...dpt byk baju..aku cari jugak saiz aku tapi tak byk..yg byk baju anak2...mmg kelassslah sbb kualiti dia lebih baik dr yg aku beli kat shooping complex..

Aku paling suke beg sandang sejak dari aku kecik..sanggup silang tali mcm beg sandang hehehe...kelakar je bila teringat...yelah dulu manalah senang mcm skrg..nak ape semua ada..dulu paham2 jelah kan..tapi setakat ni baru satu je dulu..beg sandang sekolah ade lagi..masih lagi jadi kesayangan hehehe..MyEm0.Com

Takut sgt dgn labah2...kisahnye pasal masa aku sekolah rendah ada sekor labah2 betina dok bertelur dlm beg sekolah aku..masa nak amik brg bukak zip terus labah2 yg sebesar tapak tgn aku masa tu..keluar dan berlari sambil melompat2 meninggalkan telur dia dlm beg aku...amat fobia sgt masa tu...aku cume terbayangkan klulah jari2 dia masuk dlm baju aku dan berjalan..huhuhu..ngerinyeee...penah gak masa aku kecik..ade benda mcm labah2 masuk dlm seluar tido aku..terus bogel aku tanggalkan semua baju sambil melompat2..padahal takde apa pun..ntah perasaan aku kot..fobia nak tido...biarlah lipas, tikus dan katak..aku tak kisah tapi jgn labah2...MyEm0.Com

Bab tandas ni aku amat sensitif...klu boleh lubang tandas tu perlu suci bersih tanpa ada secalit ada setitik tanda pun...dah tebiat....klu boleh tak nak ade bau...harum je hehehe..klu g tandas awam..habis basah aku kerjakan pasal siram semua tempat kasi hilang kotor dan bau...penah gak jadi pencuci tandas masa keje kedai buku..tak tahan tengok tandas kotor..terus capai berus...

MyEm0.Com

Aku tak suke lipat baju tapi kene buat jugak pasal dah tugas..sakit pinggang ler...aku ni mmg seorang pengidap sakit pinggang dan tumit...camne ubat pun mesti dtg balik sakit tu..malas nak bergantung kat ubat...nanti leh jadi pekak hehehehe...


Fuhhh!! abis sudah..ok..sape yg kene tag nie..sabo jelah ye...MyEm0.Com

Butterfly | Unachenta | Mama Aqilah | Aie | Ejump | Inas | Sheikh | Kamezaim | Aleesya | Farah Amoi


MyEm0.Com

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

@LiYaNNuaR ツ berkata...

tengkiu lalinggg... gigih gak ko jawab... ngeh ngeh ngeh...

Sitie BUm BUm berkata...

setuju ngan no 5

Kamezaim berkata...

ala, kamezaim kena tag ke? aduh, sadis nya hati ini.. ingatkan dpt duit ke,kereta ke..hehe

Unknown berkata...

perghh~~ labah2 besau kuar dari beg... gile la... sape2 pun seram.... silap ari bulan kene gigit...lolzz

Hatiku...