Sabtu, Januari 17, 2009

Tong Pakai Baju!!

MyEm0.Com








Korang tau kan ape benda tu hehehehe...

Hubby aku bising jugak bila aku nak pakaikan baju pada tong tu...tp bila alasan aku yg amat munasabah ni jadi dia tak marahlah hehehehe...

Bukan ape..anak2 selalu g dapur so bila nampak tong gas tu mesti dia cam teruja nak usik padahal aku ni bukan reti pasal tong gas nie..kang terbukak sape nak jawab..hangus rumah aku...

Bukan ape...ni saje nak cerita pasal tong gas nie...aku ni kan tak boleh nak tukar2 tong gas..ala ala manja mengada gitu...sanggup call hubby balik dr tempat keje semata2 ganti tong gas hehehehe...MyEm0.Com

Tapi dlm sejarah hari ni..aku uruskan sendiri dari telefon..angkat tong sampai letak balik...huhuhu...pencapaian yg amat membanggakan pada diri aku muahahahaha..MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

Dah ler malam tadi buat hal..kot iye pun nak habis..biarlah siang2..ni tak..tgh org nak masak plak baru nak habis..tak jadi aku buat begedil...risau gak aku nak settle hal nie..camne nie..selalu hubby ade..leh ler suruh dia jer..MyEm0.Com

Pepagi aku call sbb malam org tu tak angkat tepon...nasib baik aku ada masak lauk tengahari so malam mak dgn baba aku makan lauk tu tanpa dipanaskan..kesian diorg...

Aku tepon pagi tu pun budak tu lum bangun tido..masih terdengar suara ala2 baru bangun tido tu..tak kesahlah..kul 9 dah masa tu..kang lewat beli gas lewat plak nak masak...

So semua RM25...settle..alhamdulillah...tp ngelat sikit pasal aku suruh budak tu masuk kat dapur hantar gas...beratlah nanti sakit pinggang nak angkat...

Fuhh!! mmg tak sangka aku leh buat pun...bukan susah pun..senang sgt rupenyer...ngeh ngeh ngeh...mengada jer lebih...MyEm0.Com

Untuk ayah kat sana...mama dah tak yah susahkan ayah lagi kalau gas abis..mama dah tau dah hehehe...MyEm0.Com

MyEm0.Com

Ok..itu jer nak citer..tata MyEm0.Com


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

pink_butterfly berkata...

tahniah kak sbb dah pndai tukar tong gas=p

cemut berkata...

hihi kita bkn nye xreti kan.. kita ni kaum ppuan saje la nk memanje ahaks...xgitu sis

CuTeMiUt78 berkata...

nnrina, kat sana reganya masih RM25 ya.. kat sini dah RM26 tau.. sekali sekala kena tahu juga kan hal2 cenggini.. heh..heh..heh.. tong gas siap pakai baju lagi

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

pink_b:
tq..tq..hehehe..macam perli jer bunyi tu hehe...

cemut:
eh betullah cemut hehehe...saje nak manja..

cutemiut:
uih..lebih singgit plak ek..dulu tak silap rm24 tp dah naik 25...ape leh buat..jgn naik sampai 30 dah..

Hatiku...