Jumaat, Januari 23, 2009

Aper ler mama nie...

Letih...

Nasib baik mak takde kat rumah skrg ni...so aku leh berehat sesuke hati tanpa mengemas rumah dan memasak...aku kan tengah....hehehehe...MyEm0.com

Semalam jangan cakaplah..mmg penat giler...petang baru bukak komputer..MyEm0.com

Sekarang ni pun sama...petang baru bukak.

Tadi disebabkan aku nak borong huggies kat Tesco sbb murah rm34.98 so pegilah...ramai gilerlah kat tesco walaupun masa tu kul 10am..

Yang ramai tu cinalah pasal dia nak raya..beli arak..limau..penuh membukit troli dia...

Aku plak..suke cari barang yg penghabisan stok..kira yg org tak nak tp murah ape hehe..belikan mainan budak2 nie rm2.45 jer dan kunci mangga rm8.79 ada 4 kunci..murah bukan sebab ape..kotak dia dah koyak jer...

Pastuh aku dah terlupa yg Zikry balik sekolah kul 11 aduhai...MyEm0.com

Cikgu dah sampai tepon dah...cuai sungguh mama dia nie lah..kesian Zikry dan cikgu dia terpaksa tunggu mama dia yg dok asyik membeli belah nie...MyEm0.com

Cikgu dah tunggu kat rumah aku dah...pastuh aku dah sampai si Zikry naik kete dan nak aku jalan..eh mama nak parkinglah..dah dia nangis2 nak suruh jalan jugak..MyEm0.com

Jalanlah...aku g tuang minyak dan cuci kete..Zikry tak suke g kedai cuci kete sbb dia nak cuci sendiri tp aku yg malas pasal getah paip tu asyik tercabut jer..tangan tak kuat nak pakai pengetat besi tu...MyEm0.com

Lepas cuci terus balik..aku rasa nak pengsan plak hehe..ngantuk sgt sbb dah ler tengahari nie..panas..MyEm0.com

Kembar zikry tengah mandi hehe..kete ni dibeli masa zikry baru 6 bulan...tp second hand jer..jual kete lama dan beli yg ini...


Zarfan tengah cakap ..ah?!


Muke berlagak..


muke bosan..


muke perasan hemsem...


cuci bersih2 haa...

Aku ingatkan cuci kete kat sini RM8 tp nampaknye semua tempat dah RM10 sekarang...

Heran sungguh..ape kene mengena cuci kete nak naikkan harga...

Lastlah aku nak cuci kete kat kedai..cuci sendiri jerlah lepas nie...

MyEm0.com

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

Unknown berkata...

sian zikry...
sib baik ciku col..klu x sampai mlm pun die tggu...
erkk~~
mane la tau tertido ke...
ehehehe...

UnGu VioLet berkata...

zikry tue cute la kak..

Tirana berkata...

Murah la tu rm10. Di KL ni cuci kereta rm12..sesetengah tempat rm13..Tak ada dah rasanya yang RM10, tapi dia tengok jenis kereta jugak tau..kereta kancil mungkin dapat rm10. Kereta kak tirana selalunya rm12.

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh.. heh.. sib baik cikgu baik hati.. call dan dah kat dpn rumah.. klu tak.. menunggu la zikry kat pintu pagar tu.. ha'ah kat sini pun basuh keta RM10 klu siap basuh enjin RM11.. cute je zikry berposing

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak berkata...

hikhik..
ensem la si bdk baju merah tuuu..

Kapten Luffy berkata...

sekarang ni semua naik harga.. huhuhu

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

ejump:
melampau ler tu sampai malam...tu bukan tertido..itu pengsan hehe..

mar:
budak2 mmg cute...nanti anak mar lagi cute hehehe...bile tu?

kak tirana:
Oo..KL tu dasyat sungguhkan..parking pun mahal...

cutemiut:
oklah tu cuci enjin tambah singgit jer..kat sini tak tau ler bape sbb tak penah pun cuci enjin hehehe..

penjenayah merah jambu:
mana? muke budak berlagak tu huh!!

monkeydluffy:
hmm...tulah..kalau tengok harga makanan kat kedai pun cam melambung2 harganye...dulu makan nasi ayam baru rm3.50..skrg dia tekan sampai rm4.8 hish cam melampau ler...

farinajaafar berkata...

hehe..sesi memberi komen kpd entri2 kak nrina..
a'ah..
hari tu g cuci keta pun rm10..klu kat sabah rm7 je..xtau plak klu dia bg diskaun ke ape ke..
tp kat area kat kedah ni rm10..walhal cuci xjga berkilat dan msh ada kwsn2 yg xbersih..menyampah je rase..

Hatiku...