Ahad, Januari 18, 2009

Tarrrrrrrrr.....

Setelah di pujuk rayu oleh si Mat Gelap nie..aku macam termakan jugak...MyEm0.CoM

Dah ramai dah dok genti tanya..akak mau tar tak? jawapan skema..tak mau..

Tapi hari ni ntah camne leh cam terpedaya plak...dia tawarkan RM60 untuk kawasan yg sekangkang kera tu...hmm..cam ok plak rasanye...selalu kalau aku tanya ratus2 jer...

Pastuh berposak jugaklah cube tanya hubby yg jauh nun di sana...

Dia setuju dan aku pun ape lagi kene sediakan duit..MyEm0.CoM

Ada sikit lagi kat tepi tong sampah tu kene RM20...hmm..oklah semua sekali RM80..

So tengok jerlah..sorry byk gambar pasal ni utk hubby tengok kat sana..dia nak tau perkembangan terkini pasal hal tarrrrr nie hehehehe...

Ni tengah bersihkan rumput kat situ...byk taik hanjing dgn kucing kat situ...tu yg tak sanggup nak biarkan jer tu...


dah bersih..eh cam tak sangka lak ek hehehehe...


ni kat tepi tong sampah...


segala sampah rumput dlm plastik..aku tak tau nak buang katne...sbb dia tak nak buangkan..


dia ni cam segan2 aku amik gambo...tak nak glamer ler konon kuikuikui...


eh ni sape nie..antara pekerja itu jugak kah? hmm...pekerja tukang tengok namanye hehehe...MyEm0.CoM


tengok..penat sgt tu buat keje sbb dia jap2 mintak air...


tu mak aku..Zikry pun jadi pekerja tukang tengok jugak...


bersih giler rasanye...masa ni tengah panas terik..dahlah angin kuat so byk habuk masa dia tengah bersihkan ni..habis habuk tu g kat rumah jiran..huhuhu...takkan aku nak tahan plak habuk tu...MyEm0.CoM


dia tengah seterika plak...kasi selicin sutera tanah kat situ hehehe....


yg ni katanya mcm gam..kasi lekat antara tanah dan tar...


ku siram gam tar...ku siramkan di depan halaman...


sampah tambahan yg takkan di angkut oleh lori sampah...katne nak buang nie ayah...???MyEm0.CoM





dah letak tar...


kasi penuh haaa....tp selapis jer..kedekut..





sampai celah tiang...








dia tengah seterika kat sini plak..bunyi mengegarkan seluruh taman...





tar kat situ plak...


dah siap...


seterika tar plak..





seterika sini plak...


rumah makcik ani pun..dia amik sikit jer..tp ada salah faham..makcik ani tu ingat seluruh tp tak sangka dia amik tepi jer..semua tu rm50..


inilah hasilnyer...asalkan hanji dgn kucin tak berak lagi kat situ lagi...lega sikit hehehe...


situ pun settle...see..pokok takdak...pasu adak..


orait..puas hati tak ayah???...mama mintak ganti duit haaaa....

Habislah cerita hal tar hari ni..tak sampai sejam pun diaorg buat keje...
Dah siap nak bayar dia mintak RM5 tambahan duit makan...MyEm0.CoMaku cakap tak...tadi janji RM80 jer...
Merayulah lagi kat aku..hish rasa mcm nak MyEm0.CoM jer..
Aku cakap kat dia..tu saya dah bagi air sejuk..oren lagi..tu dah lebih RM5 tau...dah..dah...nak RM5 g minum..same jer hehehehe...terajang kang baru tau MyEm0.CoM

Korang rasa ok tak? Atau aku seperti Tipah Tertipu?MyEm0.CoM

Ntahlah...yg pasti dah buat pun dan duit aku pun dah keluar pun..pun..pun..

Lepas ni kene sekat pembelian pasal duit tak cukup..MyEm0.CoM

Ayahhhhhh balik cepat...MyEm0.CoM


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

7 ulasan:

atie berkata...

wah nampak kemas kan, nrina ada tag ye...sila buat tau

cemut berkata...

ohhhhhhhhhhhhh ade jugak ekkk cenggini nye khidmat.keke senang la g2..ase nye harga pun bole la kan....

aku berkata...

hehhehe
dah le paksa kita tar depan umah
pahtu mintak duit makan

memang le Mat Gelap ni...

Atiqah Adnan berkata...

owh da cantik da mah akk kan..? hihi suke..!

CuTeMiUt78 berkata...

uish... tak ikut perjanjian betul la.. dah siap baru ckp ada tambahan rm 5 ya.. ish..ish.. memang mat gelap betul la.. itu lidah cakap ada belit2 juga..

julietchun berkata...

bau taik kucing sgt power, bengkok hidung.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak atie:
wokeyhhh!!!...tak siap lagi hehehe..

cemut:
hmm...ok gak sbb kita tak yah sesusah cari..dia paksa kita beli khidmat dia...

farah:
tulah pasal...sesuke ati dia jer...dah mat gelap tu mat gelap jugak hehehe...putar belit..

atiqah:
cantik mananyer takat tar selapis tu hehehe...biasa jer..

cutemiut:
hmm tulah..mat gelaplah katakan hehehe...

julietchun:
huhu..tak sanggup...hubby penah terpijak..dia ingat anak berak tp taik tu ada kat kasut dia hishhh..amat jijik..

Hatiku...