Khamis, Januari 15, 2009

Pagar Oh Pagar..

MyEm0.Com

Pagar rumah yg baru...


ade plak model tu...


Kete besau takde pasal aku sorokkan hehehe..takdelah...rakan kongsi gelap opsss! hehe kawan hubby yg pakai...eh mcm kurang lagi satu kan..sepatutnye 4 kan...lagi satu kak long aku punye anak pakai bawak g UTM Johor...dia nak angkut byk barang so kebetulan kete dah berlambak kat rumah aku so diorg angkut satu... 

Pagar ni yg dibesarkan...utk muatkan kete aku yg cute tu kuar masuk...sbb tempat tu dah rasmi tempat kete aku...

Nampak itu penyapu dan mop..aku nak buang pasal aku dah kaya sgt byk duit nak beli baru muahahahaha...takdelah..aku tak suke dah penyapu tu pasal kalau sapu bukan ilang habuk tp lagi byk habuk...mop plak dah rosak huhuhuhu..jahanam diorg kerjakan mop aku..sampai patah batang dibuatnye....

Pasal pokok kari aku tu..hmmm..aku rasa baik aku lupakan saje..mmg takde bakat nak tanam pokok pun aku nie...dah nazak giler...tp amik jugak tu buat masak cume daun dia cam kecik2 gitu..terbantut pembesaran hehehehe...harap pasu jer pokok dah mati hehehehe...pembunuh sungguh aku nie...

Tengok!! pagar aku yg paling tinggi dan besar berbanding rumah seterusnye tu...melampau plak rasanye..susah pasal tiap kali nak kuar kete..zikry kene jaga pagar supaya tidak ditiup angin...


Ni pagar rumah aku yg dah siap...MyEm0.Com

Dah lama nak amik tapi asyik terlupe jer...nak amik masa diorg tengah buat..segan plak hehehehe...

Beza yg tak bape ketara cume besarkan utk membolehkan lebih dari 2 kete masuk rumah...nanti leh masukkan kete kat lorong kecik tepi rumah tu..tp terpk jugak aku..klu masuk nak kuar bleh ker sbb pintu kete mesti tak leh bukak habis..aku ni dah ler mcm beruang...ade yg tersepit jugak kat situ hehehehe...

Semalam aku mmg penat betul rasanye...bawa mak kuar..saje nak renew jcard pastuh byk plak rasa nak beli barang tp bukan 1 tempat..byk tempat lak tu...

Memula g kat JJ pastuh g plak kat kedai RM2..nak cari mop tp cam mahal plak...dulu RM10 jer skrg ni RM21.9 huhuhu..benda yg sama jer...tak puas hati tu..cari plak kat Cowboy...langsung takde pun mop tu aduhhhh....nyesal tak beli kat situ pastuh aku rasa membazir waktu jer...

Mak plak cakap dia lapau alamak hai...terpaksa balik dan lain kali jer lah aku meneruskan pencarian...

G Pasau malam plak....beli ape yg patut balik...aku rasa nak pengsan betul...baju tak angkat lagi kat ampaian..hari dah gelap...kene embun baju tp takpelah masih kering..belasah jer hehehehe...

Ntahlah..rasa cam tak tentu arah plak idup aku nie...rumah dah jadi tak terurus pasal aku asyik keluar...takde masa nak kemaskan rumah...MyEm0.Com

Kene ubah ni..kene ubah...ape dah jadi dgn aku...MyEm0.Com

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

10 ulasan:

Tie berkata...

Nrina tak tengok lagi pintu pagar rumah kak tie kat kampung tu... kalau tengok mesti pengsan!!

Sebab orang tu buat ikut suka... dia perhabiskan kayu yang ada tu, dah jadi pintu kota lak! kak tie nak bukak sorang2 alamat tak larat...silap2 kena hempap dah tentu dok spital...

CuTeMiUt78 berkata...

emm... byknya keta.. tapi tu la, klu dah byk keta ni.. fikir tmpt nak parking plak kan.. ha'ah ler baru terperasan gate uman nnrina lebih tinggi dari yg lain2... heh..heh..heh.. memang meletihkan klu seharian kita keluar kan..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak tie:
alamak tak dapat nak bayangkanlah...amik ler gambau nak tengok hehehe...

cutemiut:
tulah..ape leh buat rezeki berlambak nampaknye...

ha'ahlah tulah baru perasan...tinggi bebeno..camne nak sidai tilam dan kain selimut kat situ..tak sampai ler nampaknye tangan ni...

Ciklinn berkata...

rina besaunye laman rumah..4 bijikkete ha leh masukkk huhuhuhuh bestnyer......

SaDi berkata...

oklah tuu... at least gate dah ada... gate rumah sadi tak siap lagi... pagar ada... gate takde... mcm open concept laaa pulak...

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

cik linn:
ape leh buat..dah byk kete hehehe...terpaksa ubah pagar utk sumbat semua hehehe...

sadi:
hmmm...gate dgn pagar tak sama ker hehehehe...

selalu org cakap..pagar gate...same je kot perkataan tu hehehe...

memula tak suke rumah takde pagar pasal dah terbiasakan..tp cam best plak sbb tak yah susah2 nak bukak kunci ke hape ke..terus masuk kete jer tp risau plak barang2 dlm rumah mcm tangga ke..takut org curi jer kan...

@LiYaNNuaR ツ berkata...

wah.. makin safety... hehehe... ok la tu... dah ade pago...

Kapten Luffy berkata...

napa hijau? hehehe

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

@LiYaNNuaR :
mesti ada pagar supaya boleh harapkan pagar makan padi ngeh ngeh ngeh...

monkey d luffy:
dah semua pagar kat situ ijau..ikut jerlah warna ijau..ingat nak tukar warna tp itu semua hubby yg buat keputusan...
saya buat tak tau jer hehehehe...

Tanpa Nama berkata...

Cayalah..dah ader pagar baru..eheheh..Tinggalkan hari tu tengah dok nak buat..Ayah nie mama..Ader dekat bandung opis tu yg boleh bukak internet tu...klu kat cikampek..engak boleh.
bye mama

Hatiku...