Ahad, Januari 04, 2009

Bosan menunggu..

Cerita yg dah ketinggalan hehehe..tak sedar plak ade lagi entry pasal nie...

Takpe layan je..yg tag tak jawab lagi tu masih tengah Q...tunggu jelah ye...MyEm0.Com

Masa ni lepas g gotong royong rumah keluarga aku..kitorg pun baliklah...

Aku suruh hubby singgah klinik nak amik test pregnent tu dgn acid folic...bersungguh2 tu hehehe...MyEm0.Com

Tunggu lama sgt dlm kete sbb budak2 tido masa tu..Zikry dah bangun so ape lagi aku pun amik kamera...dah bosan..itu jelah yg aku leh buat masa tu...

MyEm0.Com












Kesudahan dgn ujian tu...hubby dah cakap..tunggulah waktu period dulu baru check...hmmm...

MyEm0.Com

Masalahnye aku ni mmg jenis tak sabar sbb ape je yg aku buat cam takut2 je...nak urut badan kat kerusi urut tupun takut padahal badan aku dah sakit sgt dah nie...

Aku check jugak...lantak..hehehe...aku tak tau ler bila nak period sbb dah tak makan ubat...masa makan ubat aku dah mmg agak dah bila waktunye dan boleh buat persediaan awal..skrg ni macam blur je...

Dan keputusannye....takde muahahahaha..padan muke aku...tak nak dengar cakap hubby.

MyEm0.Com

Takpe masih mencube dan terus mencube..tak leh lama ni pasal aku rancang anak pompuan...klu lewat..lelaki jugak ler nampaknye..hish apsal last minit baru nak terpikir ni..tau lagi bulan2 lepas aku tak yah makan ubat hish..nyesal sungguh...ni klu tak jadi nie aduhhh...parah dibuatnye...


Oklah..itu je nak cerita...

Tak sabar nak tengok Zikry g sekolah hehehehe...

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak anak gadis rupernyer... kalau dapat mesti comel...

Hatiku...