Isnin, Januari 26, 2009

Tag dari Yanti Suhaini



Dapat tag dari Yanti Suhaini..isteri kepada penyanyi nasyid hehehe...

Baca peraturannye dulu yer..

"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people."


I'm



I really want to go to




My favorite place



My favorite colour


My favorite food



My favorite drink


My school/college




My favorite story



I was born in


My hobby







I live in




I wish



Huhu..mmg dasyat sungguh tag nie...

Puas dah godel kat pakcik google tu...ni kira bolehlah setelah di pilih2...

Ok supaya aini berpuas hati..

Sape ek nak tag hehehe...

**Farah**

**Mek Tie**

**Along Arman**

**Mar**

**Secret**

**Ain**

**Suhaila**


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

5 ulasan:

UnGu VioLet berkata...

tag nie mar ade dpt dr 2 org .. so, termasuk akak nie, dah 3 org tag mar tntag tag nie.. nnt mar langsaikan yer..

Tie berkata...

Suka winter sonata?? Wow!! sama la dengan kak tie...hi hi...kalau nak tahu, perangai heroin yang suka meniti tu sama je dengan perangai kak tie...he he..(suka sangat perasan nih!)

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

mar:
sekali jawab jer hehe...
mar ni fofuler pasal tu ramai tag hehe..

kak tie:
aduh sakit pankreas saya dgr yg meniti tu kak tie hehehe...penat wei gelak...
tp sepet tu mmglah hehehe...

kak tie mmg peminat citer korea kan..saya minat yg nie je yg lain tak minat hehehe..sampai sanggup habis duit beli cd dan kaset huhuhu..kawan saya kata saya giler hehehe...

CuTeMiUt78 berkata...

uiishh.. jenuh gak nak google ya..

my name is Ain berkata...

akak, nt saya buat eh tag ni.. belum sempat lg nk buat..bru naik keje bnyk benda nk setelkn..

Hatiku...