Ahad, Januari 11, 2009

Utk @LiYaNNuaR jer...

Maaf ye pd yg lain baca entry ni hehehe...

Yang ni mmg khas utk @LiYaNNuaR...sbb dia sgt istimewa hehehe...

Ok @LiYaNNuaR...kat bawah ni kain yg dikhabarkan dok berkenan di hati...saya jual dgn harga yg saya bitau hari tulah...

Saya ada cadangkan beberapa helai yg lain..sbb cantik di mata saya...harga sama. Klu berkenan bitau saya..kalau tak pun tak kisah..

Sementara stok kain ada kat saya...ni pun jap lagi adik ipar nak datang amik..so mmg kene simpankan sikit utk tontotan umum..

Selalu tak dapat update sbb kain ni semua takde kat saya...semua bagi kat ejen..yg tak terjual je dipulangkan balik..so nasiblah hehehe...

tinggal 2 corak je...yg ni corak bunga..


yang ni corak cam bulu ayam..


yang ni batik...kain kosong tu bersulam bunga..cantik..warna biru..kain lembut cam satin..


yg ni warna hitam...suke warna ni sbb cantik..same cam biru tu jugak..ade sulam..


ni pun sama..warna biru..


yg ni merah terang cam oren...


same tp warna jadi lain plak bila close up...ni nak tunjuk labuci..

itu jelah...klu berminat bitau supaya leh simpankan...ok..lagi satu..harga tu tak termasuk kos penghantaran..nanti kene tambah rm6 je ok..

Pada yg berminat..harga ikut mcm biasa RM60.00 (tidak termasuk kos penghantaran)

Nak tengok byk lagi kain sila tengok znrina collection hehehe...

Glitter Photos

4 ulasan:

UnGu VioLet berkata...

slm kak, ade award menanti utk akak.. dtg ambik yer!!!

@LiYaNNuaR ツ berkata...

uiks ada entry utk sya rupanya di sini... thanks Nrina... tharu pulak rasanya... erm... mana nak pilih ni yek.. semua pun nice!

ok... memandangkan sya takdo koleksi warna cerah... sya nak yg first sekali lah... corak bunga tanah putih...

so... simpankan utk sya yek... nanti sya akan uruskan pbayarannya dan bgtau kat awk utk urusan phantaran pulak...

thanks a lot...

Kapten Luffy berkata...

hehehe... bijak2

CuTeMiUt78 berkata...

uishhh.. cantik ler.. cam berminat plak tgk warna biru tu...

Hatiku...