Isnin, Januari 12, 2009

10% Untuk Followers

Salam kepada semua pengunjung blog saya....

Seakan tidak adil plak rasanye kalau saya hanya beri kelebihan kepada @LiYaNNuaR...ni bukan pilih kasih tau...saya beri dia diskaun pasal dia byk membantu saya dlm hal blog ni...saya ni masih berhingus lagi so dia mmg guide 'baik punye' kat saya walaupun tanpa dia sedar hehehe...

Jadi disebabkan kebaikhatian dia eh ade ke ayat gitu hehehe...so saya bagi dia ganjaran bagi menghargai jasa baik dia bukan je pada saya tapi pada semua blogger yg dtg melawat blog dia...yg pasti dia tak pernah pun kedekut ilmu...

Oleh itu..bagi memberi keadilan kepada yg penah jugak melawat blog saya...dengan sesuke hatinye saya memberi diskaun sebanyak 10% kepada followers saya...setakat ni ada 22 org so tak kisahlah..asalkan anda jadi followers anda akan dapat diskaun sebyk 10% (tidak termasuk kos penghantaran)

Followers tu tak kisahlah pada mana2 blog yg saya ada..saya tetap akan memberikan jugak..jgn risau..

Semoga anda berpuas hati dgn ganjaran yg saya berikan kerana menyokong saya malah sudi menjadi pengikut saya hehehehe...

Sila jengah znrina collection untuk intai2 yg mana berkenan di hati...nanti saya update kain baru sbb masa takde ler...kalau rajin meh datang rumah terus hehehehe...

Kepada yang nak jadi ejen pun bleh tp dicadangkan sekitar Melaka jer pasal nanti kos nak hantar kain nanti menjadikan harga dia melambung tinggi lak...tak bestlah kan...

Setiap ejen akan dapat bahagiannyer malah kalau jualan dia melepasi target yg diberikan maka diskaun akan diberikan lagi kepada ejen berkenaan...untung jadi lipat kali ganda gitu...

Jangan lepaskan peluang ni tau...cepat sementara stok masih ada. Kalau nak order pun boleh tapi kene tunggu saya g amik stok kain dululah...


post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

4 ulasan:

@LiYaNNuaR ツ berkata...

hohoho... sya juga follower awk tau... ngeh ngeh ngeh... so, sya pun takmau lepaskan pluang kali kedua ini... hikhikhik...

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. best ni..follower dpt 10% lagi.. ok.. akan kita tgk mana yg berkenan..ok..oh.. klu nak jd ejen.. sekitar m'sia..meaning tak kisah ke mana2 negeri pun..

Atiqah Adnan berkata...

yey!yey! saya followers dapat 10% nak beli! heheh thanks kak..
tapi betul ke nie...

Kapten Luffy berkata...

hehehe... peniaga cam ni ler yg kita mau

Hatiku...