Ahad, Januari 25, 2009

Kesudahanye...

Kesudahannye...

Aku tak pegi hehehehe....MyEm0.Com

Ntahlah..rasa malas sgt..klu ikutkan hati mmg nak g sbb aku dah pakaikan anak2 aku baju cantik tp aku yg masih tak mandi2...pastuh masa tulah sibuk nak kemas rumah..mop...cuci vakum..

Akhirnye kawan aku yg dari Pahang tu datang rumah..citer ape yg patut kat majlis tu..

Alhamdulillah akhirnya dia kawin jugak dan mmg bertuah sgt lelaki yg dapat mendampingi dia sbb lelaki tu mesti seorang yg teramat penyabar..

Aku tak pasti apa konflik aku dgn dia sebenarnya...MyEm0.Com

Dulu mmg kawan baik...kalau boleh aku nak jadi kawan terbaik utk dia..

Tapi disebabkan aku berkawan dgn musuh sebelah rumah dia...maka dia ambil keputusan bahawa aku pun berkomplot dgn jiran dia tu...

Jiran dia tu mmg ada perang besar dgn keluarga dia...kebetulan, menantu jiran sebelah tu keje sama pejabat dgn aku..

Abih tu takkan aku nak bermusuh jugak dgn kawan pejabat aku semata2 dia bermusuh dgn jiran dia tu...patutkah?

Sejak itu...dia makin jauhkan diri dari aku..apa pun perkembangan tentang diri dia, aku tak tau...walaupun tak ler jauh mana jarak antara rumah aku dgn dia...kira sebelah kampung jer..

Aku pulak jenis mmg malas nak hubungi kawan...kalau tak tanya khabar aku..jangan harap aku nak tanya khabar dia balik hehehe...terukkan..pasal tu aku tak ramai kawan sbb malas nak berhubung..MyEm0.Com

Lain pulak dgn yg kat Pahang tu..dia dgn aku sama2 tak kisah..ada masa, berhubung..takde masa..buat tak tau jelah..aku bukan amik ati pun sbb aku mmg camtu..

Kawan baik aku lagi sorang..kembar aku masa kat sekolah..MyEm0.Com

Kitorg ni berkawan seolah2 mencipta dunia kitorg sendiri..org lain tak leh masuk sbb sape2 masuk mesti kene karen hehehe...tak leh join sbb otak aku dgn dia, org lain tak paham..hanya aku dgn dia jer yg paham hehehe...

Tapi skrg..jauh jugak pasal bermula lepas SPM..kitorg tak dapat bersama..berpisah..mcm putus kasih gitu sbb dia belajar kat tempat lain..aku kat tempat lain huhuhuhu......sedih..mmg sedih..MyEm0.Com

Mulanye rasa mmg payah tapi akhirnye mcm renggang sendiri...dia dah ada kengkawan dia dan aku dah ada kengkawan aku jugak...

Ingat lagi aku dgn dia mcm tak leh berenggang..walaupun dah jumpe kat sekolah masih jugak nak gayut kat tepon...citer kitorg semuanye lawak2 belaka..aku pun heran..ntah hape2 ler yg borak giler2 masa tu..yg pasti gelak jer..pastuh bil tepon melambung hehehe...

Ntahlah...kalau ada pun yg rajin tanya khabar, kawan yg kat Pahang..dia cikgu..ikut suami dia org sana..tak lama lagi dlm 5,6 tahun, dia akan bertugas ke Melaka..insyaallah aku doakan segalanye berjalan lancar...

3 orang jer kawan aku tp yg sorang mcm tak nak jadi kawan aku so takpelah 2 orang jerlah...sedihkan...MyEm0.Com

Kalau ada pun yg kat opis lama tempat aku keje dulu...kalau hari raya tak penah tak datang..masih ingat aku..

Jadi aku rasa seronok berblog pasal ramai kawan..bukan 2 tapi lebih dari itu...MyEm0.Com

Abis masa sehari suntuk depan komputer pun takpe...dapat jengah baca citer org dan kacau2 hehehe...seronok sgt..teringat masa sekolah dulu..camnilah hehehe...

Walaupun tak seperti kawan rapat tapi ade jugak org nak datang jengah blog aku..itupun dah memadai sbb aku tak kesunyian...MyEm0.Com

MyEm0.Com

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

7 ulasan:

farinajaafar berkata...

huh..
sungguh dahsyat permusuhan mereka ye..
kak nrina jgn terlibat sama..hee..
takkan kita nak bermusuh gara2 kita kwn ngn musuh dia kan..hee
rin pun ada gak kwn yg xsekepala..tp xla lyan kwn dia dgn bgitu truk gara2 kita xsekepala ngn kita kan..hik3..
dunia..dunia..
a'ah..
berblog dpt byk kwn..terutamanya mcm rin..hohoho
yg stuff 2 rin pos lewat ckit erk..hehehe
tunggu tau..heee

Kapten Luffy berkata...

betul tu akak... aku pun jumpa ramai kawan dalam ni

Tie berkata...

Lumrah hidup, Nrina......

Kekadang, apa yang kita rancang tak semesti berhasil dengan baik. Dalam bab berkawan ni, macam itu laa...

Tirana berkata...

Hehehe..tak pergi jugak sudahnye ye..tak sampai seru la tu...

Tanpa Nama berkata...

Bestlah cite sini...sehingga berjumpa lagi..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

farin:
mmg tak terlibat dan tak nak melibatkan diri pun tp terlibat jugak hmm...ape leh buat...
tak sukelah kawan yg kongkong kita nak buat ape...

monkeydluffy:
ramai kawan dah awak nie...blog yg ramai pengikut hehehe...

kak tie:
hmm..betul tu..tp kalau pompuan ni susah sikit nak kekal kawan mcm lelaki...sbb kesibukan tu menghalang utk sentiasa berhubung..
kalau lelaki tu memalam leh ajak g minum ke ape ke kan..

kak tirana:
hehehe...ni ikut kata kak tirana ler ni hehe taklah..mmg malas pun..

tanpa nama????
siapakah ini..adakah kawan ku itu huhuhu...
sedarlah wahai kawanku..ko tak jemput takkan aku nak datang..

CuTeMiUt78 berkata...

oh gitu ke.. takpe la.. kan nnrina ramai kawan kat blog ni.. so kami la kawan2 pengubat sunyi..

Hatiku...