Rabu, Januari 21, 2009

Berita Terkini Hari Ini

Lagi pagi sampai ke petang..aku malas nak bukak komputer pasal pk takde ape citer pun..MyEm0.com

Pastuh kakak aku kata nak datang...nak belajar cara nak buat blog..so terpaksa bukak komputer tp dia bawak laptop...wah..makin berkobar2 menjinakkan diri dlm dunia internet nie...

Tu citer petang..aku citer pagi dulu ye...

Pagi lepas hantar Zikry g sekolah..aku hantar anak buah aku pegi keje plak...dia tido kat rumah aku..baru datang malam tadi...

Pastuh aku nak g Tesco...nak belilah sikit barang yg aku ada senaraikan..tp AKU biasalah...lain nak beli lain jugak terbeli hehehehe...

Jalan punye jalan...dekat seratus gak abis tu...padahal aku bawak troli budak jer pasal nak suruh Zarfan tolak...bila dah rasa tak muat tu..terus ler g bayar walaupun dlm hati..ade lagi nak beli nie...hehehehe...

Sekali 4 barang yg aku amik semua takde bar code...so diorg tak leh scan utk tau harga...aku nak jugak barang tu sbb amat perlu..nak tau ape? nanti aku citer besok hehehehe...

Dalam 4 barang yg terbengkalai tu aku amik 2 jer sbb yg lagi 2 tu harga dia tak seperti yg aku jangka..

Kul 11 baru kuar dari Tesco tu...lama gak aku merayau dlm tu...membelek jer lebih..hehehe..window shooping terapi minda ler katakan...

Pastuh balik..sampai rumah letak brg yg aku beli tu kat pagar...nak tau ape? Tunggu besok aku citer ngeh ngeh ngeh...

Lepas amik Zikry...aku basuh baju pastuh..terus siapkan tempat tido..tutup tv..dan tido hehehehe..punyelah best dan tenangnye saat itu sebab mak aku takde..aku dah hantar dia balik jap ke rumah dia sbb dia rindu baba hehehehe...

Tapi aku terpaksa bangun kul 2.30 camtu pasal Zikry menangis nak suruh cebuk berak dia aduhai...kacau stim betullah budak nie...biarlah dulu kasi mama layan ngantuk nie..dah lama tak dapat tido menyenyak gini...

Dah terpaksa bangun..buatlah ape yg patut....pastuh kakak aku tepon kata nak datang..tp yg datang masa tu Along aku..dua2 kak long..kak long aku dan hubby aku hehehe...kak long hubby nak amik tudung...nak jual..kak long aku datang nak belajar internet hehehe...

Lepas dah ajar kakak dan abang long aku tu...diorg nak balik cepat lak..tak sempat nak masakkan bihun yg aku dah rendam...

So malam ni aku masak utk anak2 aku makan jer..aku? hehehehe...

Itu jelah citer satu hari nie...

Esok?!!!...huhuhu..lagi panjang tugasan aku...

Senarai aku utk esok...

>>hantar Zikry sekolah
>>amik mak & baba g spital untuk rawatan susulan mak
>>balik amik Zikry plak pasal biasanyer g spital tu mesti lewat sampai kul 1
>>g spital balik amik diorg
>>g makan tengahari kat tempat biasa
>>plan tergempar kalau diorg nak g shooping ke mana ke.....

Oklah..bersedialah aku untuk esok...huhuhu...

MyEm0.com

post signature



(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

7 ulasan:

Kapten Luffy berkata...

wah... bakal muncul lagi sorang blogger tegar ni @ kakak mu... hehehe

Azean Azman berkata...

Dan lagi untuk esok..banyak kena cerita , sebab dalam entry ni banyak sebut "Nanti cerita esok"ngehehe...

cemut berkata...

jadual yg padat..waaaaaaaaaaa moga jgn saket urat :))

julietchun berkata...

Jadual Obama pun tak padat cam ko ;D Ko anak yg baik.

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. semangat berkobar2 utk esok plak ya..

atie berkata...

Siap ada plan lagi tuh...nrina ni surirumah yang dedikasi gituuuu... apa barang yang beli tu... haha busybody kerr????hehheh

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

monkeydluffy:
tak'ah...lum tegar lagi tu pasal masih lagi terkial2 nak taip keyboard hehehe...

unachenta:
pasal tu kene tunggguuuuuu....

cemut:
sakit urat takpe..leh urut kat kosi hehehehe...

julietchun:
baik ke? kalau takde aku sape lagi nak tolong mak aku tu...

cutemiut:
semangat..mesti semangat..

atie:
ader ler..hehehe...

Hatiku...