Jumaat, Ogos 29, 2008

Tugasan dari Kak Ras

Tq kak Ras bagi tugasan nie...takde ler gambar pasal takde scanner nak scan...scanner dah rosak pasal tak sanggup nak scan muka saya yg cun sgt masa dulu tu hehehe...

Pasal tugasan lagi satu tu dah jawab dah..nnti tengok kat Jawapan Tag dari Kak Tirana

Betullah kata kak ras...masa sekolah dulu saya suke gak tulis merepek2 kat buku autograf kengkawan..semua lawak2 belaka bukan betulpun...dah lama dah masa berlalu..rindu tullah kenangan yg ada dulu kat sekolah...tapi tang nak pekse tu yg malaaasssss byk bukan skit dah...hehehe...


Nama Penuh : nrina

Nama samaran : nrina

Umur Sekarang: 29 baru je 29 hehehe...cheh..tak ngaku dah nak tue hehe...

Adik Beradik : ada 7 saya yg ke 7 ler tapi abg dah meninggal sorang so 6 ler...

Status : berkahwin dah...masa umo 24 tahun..

Tarikh Lahir : 7 Mac 1979

Tempat Lahir : Melaka

Asal : Melaka segala2nye melaka..apepun semua Melaka..kawin Melaka..anak pun Melaka..

Tempat Kediaman : Melaka gak...

Hobi : bertenet ler ape lagi..tengok tv..jenjalan shooping..memandu kete..

Cita-Cita : nak jadi isteri solehah dan ibu yg sempurna...

Makanan Kegemaran : asam rebus dgn ikan bilis goreng...makanan org dlm pantang..uih pasal tu aku tak leh diet masa pantang pasal itu lauk kegemaran aku hehehe...

Minuman Kegemaran : air panas suam...uih lagi panas lagi best..

Warna Kegemaran : hitam, maroon dan coklat.

Sukan Diminati : bowling tapi lama dah tak main..lepas ngandung zikry sampai skrg huhuhu...

Barang-Barang Yg suka Dikumpul : loceng kecil mcm keychain tu..semua brg yg gantung kat zip semua ada loceng kecil..suke ler..bunyi2 tu tapi kat badan takde pun hehe...

Harta Sekarang : kebahagiaan...semua ada lengkap dah pada aku..syukur alhamdulillah..

Nama sekolah Rendah : Sek. Keb. Batu Berendam, Melaka..

Nama Sekolah Menengah : Sek. Tun Mutahir(SPM) & Sek. Munshi Abdullah(STPM)

Orang Yang Dikasihi : suami, anak2, semua kaum keluarga dan saudara islamku...

Kawan Yang Paling Rapat : suami jer...dah kawin itulah kawan paling rapat ye tak..

Kenangan Manis : berkahwin dgn org yg betul2 menyayangiku dgn penuh ikhlas...

Kenangan Pahit : byk tapi aku anggap itu sebagai pengalaman yg menjadikan aku matang.

Muzik Yg Di kegemari : yg rancak, slow pun suke gak..mendayu2 hehe..

Lagu yg Diminati : skrg ni aku suke giler dgn lagu ari lasso & bunga tu..aku dan dirimu..tangkap lentok beb..

Tokoh Yg Diminati : Dulu minat Anwar Ibrahim skrg minat Anwar gak..hehe..pasal rupe dia macam abang kandung aku hehe..tapi yg tetap menjadi pojaan hatiku adalah Nabi Muhammad S.A.W.

Tempat Yg Ingin Dilawati : Mekah gak ler...suka sgt nak g sana..bilalah agaknye..

Harapan Masa Depan : menjadi ibu yg sempurna pada anak2 dan anak2 bangga pastuh anak2 berjaya dlm hidup..dapat keje best pastuh dpt tanggung mak ayah dia..uih..harap2 tercapailah hasrat aku...

Ok siap dah..uih panjangnye...penat ler nak pk..hehe...so segala susah payah ni nak bagi kat org kat bawah nie...disertakan dgn hadiah sekali..ni permintaan budak milo tu..hehe...
p/s utk milo : milo buah ni leh makan tau..tak caye g beli dgn duit sendiri pastu makan hehe...






1. Pooh Beby

2. Biskut Rajin

3. KuTakSempurna

4. CintaMiloAis

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

8 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

hehe...siap dgn hadiah plak ..okeh nanti saya bereskan

~Cinta Cukulet~ berkata...

hehe...siap dgn hadiah plak ..okeh nanti saya bereskan

Shada berkata...

salam,

dari semalam saya tak boleh nak link blog nrina....tak tahu kenapa.

baru habis tugasan ye...

nanti jemput ke blog k.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

Milo :
hehe..harap2 tak ganggu masa belajar ye..

Shais :
ye ke..saya pun ada masalah sikit dgn blog ni semalam...tgh nak kemas2 sikit abih tu komputer pun problem..tak tau ler...
nnti saya dtg rumah shais ye..

Tirana berkata...

Rina...banyak ye dapat tugasan..Letih nak menjawab tapi seronok kan? hehehe

shafa berkata...

Kucing tu sengih lain mcm jer..mcm sengih perli jer.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

kak Tirana:
hehe..tetibe je byk tp xpe..tu membuktikan yg saya wujud kat alam maya nie hehe..

shafa:
mmg ler hehehe...

biskutrajin berkata...

dh nmpak dh name saye 2 ha...insyaallah sy submit assinment ni ble free nnti ye..heheh

Hatiku...