Rabu, Ogos 27, 2008

Borak pakai webcam kat skype

Hmm...aku ni dah tiap2 hari borak ngan hubby kat skype...Zikry pun asyik suruh bukak laptop aku tu sbb nak tengok ayah katanya...siang mana ada..ayah keje, aku kata.
Ni ler muka ayah dia yang sempat aku snap masa tengah borak..macam2 aksi dia buat..zikry mmg suke giler...dia yg rajin snap..ingat mainan ker...




muka aku dgn anak2 pun dia amikkan jugak dari komputer..webcam dia leh gerak..aku tak leh pasal dah mmg ada kat laptop tu...










Gambar bilik dia pun ada...yg ni dia amik gambar dapur...



ni hah tv kat sana..katanya citer indon jer..hmm same jer ler yg ada kat malaysia ni pun cuma kat sini ada senikata..kat sana tak paham pebende ler tu...




Sekian jelah cerita dari aku...yg pasti rindu sentiasa terubat kala malam menjelma hehehe...bukan ape sbb dia leh online malam jer..siang keje pastuh balik lewat...dlm kul 11 malam baru online..kat sana baru kul 10 jer..

(¯`v´¯)
`*.¸.*´ *hUgGiEsS*
¸ .•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨;.* muahh

9 ulasan:

Hasra_Razali berkata...

sukernyer diaa...;P

cemut berkata...

kakak dan somi duk bjauhan ek...tp kadang berjauhan itu manis bukan..like cemut n my f

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

Hasra ~ mmg suke giler hehehe...

Cemut ~ haah...sayang isteri tinggal2 kan..camtulah gamaknye..hehehe...

echah_syed berkata...

rase rindu membuak buak dlm hati kan..!

inilah sebenarnyerr kasih syg :)

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

echah ~ betul tu tapi esok hubby nak balik dah yaabedabedu..hehehe...

biskutrajin berkata...

asben akak ni katne/obesi ek?ceit..nyebok je aku neh...ehehe

ras-adieza berkata...

wa...tengok kat webcam. Teknologi sekarang walaupun jauh di mata tapi masih boleh lagi dilihat.

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) berkata...

biskutrajin ~ hubby kat bandung..keje..cari rejeki hehehe..

ras ~ ituler pasal...nak kata rindu pada bau dan sentuhan je pasal muka dia leh tengok kat komputer hehehe...

biskutrajin berkata...

wohoo...kire all da time mmg jauh eh? ke 2 g kursus je?nyebok2 sy neh...eehheh

Hatiku...